چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 413137
۲۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
کتاب

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه کشور با نگارش یادداشت کوتاهی بر کتاب روحانی میبدی، از وی تمجید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، حجت الاسلام یوسف بدرالدین، روحانی میبدی کتاب «والدین موفق» را منتشر کرد که مورد تجلیل آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور قرار گرفت.

مدیر حوزه های علمیه کشور در یادداشتی با تمجید از این روحانی مولف، نوشت: «بسم الله ارحمن الرحیم، در سراسر ایران و در شهر خورشید، میبد شریف، استعدادهای ناب علمی و هنری و جوانان پر تلاش فراوانی وجود دارند و آقای بدرالدین یکی از این روحانیون جوان و خوش ذوق و مبتکر بشمار می آیند و آثار تألیفی و هنری ایشان و از جمله نوشتار سودمند مایه ابتهاج و امتنان و استفاده عموم است».

این گزارش می افزاید: حجت الاسلام یوسف بدرالدین متولد 1353 و دارای مدرک کاردانی ادبیات و سطح 2 حوزه است که فعالیت های فرهنگی خود را از سال ۱۳۷۹ با چاپ کتاب «عوامل انحراف حکومت اسلامی» آغاز کرد و سپس فعالیت های خود را در زمینه تألیف، نویسندگی و کارگردانی ادامه داد.

وی در طول مدت فعالیت های فرهنگی خود توانست نویسندگی و کارگردانی فیلم های «عطر محبت»، «شوق دیدار»، «هدیه ای از بهشت»، «چراغ قرمز» و «رضای خدا» را عهده دار شود و کتاب های «ابراهیم انقلاب»، «تولدی برعاشورا»، «زلیخا رسوای عشق» و «ره توشه کاسب» تألیف کند.

برپایه این گزارش، کتاب های «فروشنده موفق»، «رازهای زندگی موفق» و «والدین موفق» سه اثر جدید از این نویسنده به شمار می رود که دو اثر اول وی چندین نوبت به چاپ رسیده است.


انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha