شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین علی عباسی

حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین با تجلیل از شخصیت مرحوم آیت الله باریک بین(ره)، گفت: علما همواره محور وحدت و انسجام همه مردم و نیروهای وفادار به انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، صبح امروز در مراسم بزرگداشت آیت الله باریک بین که از سوی اعضای ستاد های نماز جمعه استان، در مصلی بزرگ مسجد النبی(ص) قزوین برگزارشد، فقدان این عالم بزرگ را برای کشور و حوزه ضایعه ای بزرگی دانست و گفت:  آیت‌الله باریک بین از نظر اخلاقی، حق تهذیب و تربیت بر گردن طلاب، اساتید و حتی مسئولین استان دارد، چرا که پیام‌های معنوی و اخلاقی را می‌آموختند.

وی با بیان اینکه آ یت‌الله باریک بین در صحنه علم و فقاهت نقش بسیار ارزنده‌ای داشت، ابراز داشت: ایشان از علمای بسیار وارسته و پرهیزگار بود و علوم اهل بیت(ع) را به طالبان حقیقت در حوزه‌های علمیه منتقل کرد.

مدیر حوزه علمیه قزوین با بیان این که این عالم فقید در دوران انقلاب اسلامی نقش هدایت گری و رهبری مردم قزوین را در کنار سایر علما برعهده داشت، ادامه داد:  این عالم وارسته در دفاع مقدس فرزند خود را تقدیم اسلام و انقلاب کرد و حضور ایشان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل نیز مشوق بسیار بزرگی برای رزمندگان بود.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی در پایان خاطرنشان کرد: آیت‌الله باریک بین به عنوان نماینده مجلس خبرگان رهبری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین، محور وحدت و انسجام همه مردم و نیروهای وفادار به انقلاب بود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha