پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی ابطحی

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین ابطحی یکی از برنامه های مدیریت حوزه خواهران اصفهان در سال ۹۶ را برنامه ریزی برای راه اندازی مهد های کودک با رویکرد دینی در شهرستان ها عنوان کرد و گفت: بررسی این طرح با هدف آشنایی نونهالان و کودکان با آموزه های مذهبی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی ابطحی، صبح امروز  در نشست کمیته استانی همکاری های حوزه و آموزش و پرورش اصفهان با ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در مدارس علمیه خواهران استان، اظهار کرد: در حال حاضر 6هزار و 17 طلبه خواهر در سه سطح دو(کارشناسی)، سه(کارشناسی ارشد) و چهار(دکترا) در 52 مدرسه علمیه استان مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه تعداد فارغ التحصیلان از ابتدا تا کنون در مقطع سطح دو 4هزار و 799 نفر و در مقطع سطح سه 180 نفر می باشند، گفت: با امضاء تفاهم نامه هایی با سپاه پاسداران، ستاد اقامه نماز و کمیته امداد امام خمینی (ره) تعدادی از دانش آموختگان در دوره های تخصصی شرکت و تحت آموزش های تخصصی قرار گرفته اند که در آینده به عنوان نیروهای فرهنگی در سازمان های فوق به کار گرفته خواهند شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، یکی از برنامه های مدیریت حوزه علمیه خواهران اصفهان در سال 96 را برنامه ریزی جهت ایجاد مهد های کودک با رویکرد دینی در شهرستان ها عنوان کرد و گفت: این برنامه با هدف آشنایی نونهالان و کودکان با آموزه های مذهبی است که بررسی و چگونگی انجام آن، در دستور کار قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین ابطحی از فراهم بودن بستر مناسب علمی در حوزه های علمیه خواهران به منظور استعدادیابی طلاب برای معرفی و به کارگیری در آموزش و پرورش خبر داد.

در این نشست علاوه بر حجت الاسلام و المسلمین سید مهد ابطحی مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، حجت الاسلام حسین درودی، معاون اموراستان های ستاد همکاری حوزه و آموزش و پرورش، معاونین مدیریت استان و برخی از مدیران مدارس علمیه خواهران استان حضور داشتند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha