سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
مراسم ترحیم آ‌یت الله باریک بین در مدرسه علمیه خواهران کوثر قزوین

حوزه / استاد حوزه علمیه خواهران قزوین با بیان این که مرحوم آیت الله باریک بین توجه ویژه ای به تقویت حوزه علمیه داشت، گفت: یکی از خصوصیات بارز و برجسته ایشان ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، به مناسبت درگذشت مرحوم آیت الله هادی باریک بین مراسمی از سوی مدرسه علمیه خواهران کوثر قزوین، امروز با حضور طلاب و اساتید در سالن اجتماعات این مدرسه برگزارشد.

در این مراسم خانم چیت سازان ضمن تسلیت رحلت این عالم  فقیه و مجاهد گفت: اگر امروز حوزه های علمیه خواهران در این استان به رشد، شکوفایی و بالندگی رسیده، همه اینها از تلاش های خستگی ناپذیر این عالم فقیه و مجاهد انقلابی بود که  باید قدردان این شخصیت برجسته باشیم.

استاد حوزه علمیه خواهران خاطرنشان کرد: این شخصیت برجسته و ولایی همیشه نگاه ویژه ای به مدارس علمیه خواهران داشتند که  امیدواریم روح این بزرگوار با اولیا الهی محشور شود.

وی با بیان این که  مرحوم آیت‌الله باریک‌بین در دوران قبل و بعد از انقلاب حماسه‌های بسیاری آفریدند و در راه دین فرزند برومندش را تقدیم اسلام کردند، گفت: این عالم فقید به انقلاب و نظام بود و در حفظ آرمان‌های امام و رهبری از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کرد.

خانم چیت سازان در پایان گفت: این عالم فقید در حوزه‌های مختلف به ویژه در نقش روحانیت، تکیه‌گاهی محکم برای مردم استان قزوین بودند و در پیشبرد اهداف نظام نقش بی‌بدیلی داشتند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha