پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سیل آذربایجان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در پیامی، با ابراز همدردی با سیل زدگان استان، فردا یک شنبه ۲۷ فروردین را در آذربایجان شرقی عزای عمومی اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، آیت‌الله مجتهد شبستری در پیامی، ضمن ابراز همدردی با بازماندگان و حادثه دیدگان سیل در شهرستان های عجب شیر و آذرشهر، فردا یک شنبه 27 فروردین را در آذربایجان شرقی عزای عمومی اعلام کرد.

متن پیام نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بدین شرح است:

بسمه تعالی

در کنار نزول برکات آسمانی و نزول باران رحمت الهی در روزهای گذشته در استان آذربایجانشرقی متأسفانه شاهد فاجعه غم انگیز و حادثه دلخراش جریان سیل در دو شهرستان استان عجب شیر و آذرشهر بودیم که مع الاسف تلفات جانی و خسارات مالی به بار آورد و عواطف همگان را جریحه دار نمود.

اینجانب با تألم و اندوه فراوان مراتب همدردی و تسلیت خویش را به بازماندگان عزیزان مفقود الاثر و قربانیان سانحه سیل معروض داشته و صبر جمیل و اجر جزیل برای مصیبت دیدگان از درگاه حضرت احدیت خواستارم و از همه نهادها و ارگان ها و کسانی که به امداد و نجات آسیب دیدگان شتافتند و در ادامه از مساعدت ها دریغ نخواهند نمود، صمیمانه سپاسگزاری می نمایم.

ضمناً به همین مناسبت فردا روز یکشنبه ۲۷فروردین برای ابراز همدردی و به احترام سومین روز از دست رفتگان عزیز، در استان عزای عمومی اعلام می شود.

محسن مجتهد شبستری

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی

۲۶فروردین ماه ۱۳۹۶

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha