شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مالکی ، مدیر مدرسه علمیه بقیه الله اهواز

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه بقیه الله(عج) اهواز، بیان نقاط قوت و ضعف دولت‌های گذشته را یکی از وظایف ائمه جمعه و جماعات خواند و گفت: بیان چگونگی اصلاح روندهای پیشین، با روی کار آمدن نامزد اصلح در انتخاب گزینه مناسب از سوی مردم بسیار مؤثر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام علیرضا مالکی، مدیر مدرسه علمیه بقیه الله(عج) اهواز، عصر امروز در همایش بصیرتی سرمربیان، مربیان و ائمه جماعات مساجد نواحی اهواز، کارون و باوی، با اشاره به وظایف روحانیون نسبت به بصیرت افزایی در جامعه، اظهار داشت: همه تلاش روحانیون امروز باید معطوف به شناخت حق از باطل و انتخاب گزینه صحیح از میان دیگر گزینه‌ها باشد.

وی با بیان اینکه دشمن در تلاش برای نا امید کردن مردم نسبت به اصل نظام است، گفت: ایجاد امید و نشاط در جامعه در کنار بیان شاخصه‌های اصلح از وظایفی است که مبلغان عرصه دینی باید انجام داده و بدان اهتمام ورزند.

استاد حوزه علمیه خوزستان، با اشاره به اقدامات گروه‌های مخالف داخلی، تصریح کرد: عده‌ای تلاش دارند تا حل مشکلات درونی را با روابط خارجی و تعامل با آمریکا گره زنند و این همان جریان انحرافی و وا‌داده داخلی است که باید با آن نیز مقابله کرد.

مدیر مدرسه علمیه بقیه الله(عج) اهواز، بیان نقاط قوت و ضعف دولت‌های گذشته را یکی دیگر از وظایف ائمه جمعه و جماعات خواند و تصریح کرد: بیان چگونگی اصلاح روندهای پیشین، با روی کار آمدن نامزد اصلح در انتخاب گزینه مناسب از سوی مردم بسیار مؤثر است.

حجت الاسلام مالکی، با بیان اینکه دولت به تحول و رونق اقتصادی نیاز دارد، اظهار داشت: متأسفانه در انتخابات گذشته آن چیزی که از برخی نامزدها شنیده می‌شد، شعار بود و در سال‌های گذشته به همین شعار نیز بسنده شده بود و اقدامی جدی صورت نگرفته بود! به همین دلیل باید روحانیون نماینده‌ای را به مردم معرفی کنند که به دور از شعار زدگی، اهل عمل و مدیریت جهادی باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha