پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 413209
۲۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶
برگزاری دومین هفته پوشاک اسلامی در لندن

حوزه/ دومین هفته پوشاک اسلامی آخر این هفته در گالری ساعتچی در چلسی برگزار شد و لباس‌های مختلف ۴۰ طراح لباس اسلامی از سرتاسر جهان در این گردهمایی به نمایش گذاشته شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، به نقل از دیلی میل، هفته پوشاک اسلامی بار دیگر و با حضور بهترین طراحان لباس‌های اسلامی از سرتاسر جهان به لندن بازگشت.

دومین هفته پوشاک اسلامی آخر این هفته در گالری ساعتچی در چلسی، واقع در غرب لندن برگزار شد و لباس‌های مختلف 40 طراح لباس اسلامی از سرتاسر جهان در این گردهمایی به نمایش گذاشته شد.

هفته پوشاک اسلامی به میزبانی برگزارکنندگان هاوت الن در پایتخت انگلستان برگزار می‌شد، و هدف آن ایجاد سکویی برای شرکت‌های تولید پوشاک اسلامی است. شرکت‌هایی که قصد آن‌ها تولید لباس‌های محجوب و پوشیده برای زنانی است که حجاب را به برهنگی ترجیح می‌دهند. بازار خرید لباس، گفتمان، کارگاه‌های آموزشی، نمایشگاه، همچنین شبکه و مذاکرات تجاری از دیگر ویژگی‌های این هفته پوشاک اسلامی خواهند بود.

نخستین نمایشگاه هفته پوشاک اسلامی در ماه فوریه و با موفقیت، با حضور اعضای جامعه اسلامی و طرفداران حجاب برگزار شده و استقبال قابل توجهی از آن انجام شد.

دینا توکیو وبلاگ نویس محجبه که بیش از 1 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد، این نمایشگاه پوشاک اسلامی را اقدامی «انقلابی» توصیف کرده بود.

وی در یک مصاحبه مطبوعاتی نیز گفت: احساس می‌کنم که اکنون شرکت‌های تجاری آماده هستند پذیرای تنوع اجتماعی باشند و اکنون دیگر نوبت همراه شدن شبکه‌های اجتماعی اینترنتی و شکوفایی استعدادها در این زمینه است. 

برگزاری دومین هفته پوشاک اسلامی در لندن

برگزاری دومین هفته پوشاک اسلامی در لندن

برگزاری دومین هفته پوشاک اسلامی در لندن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha