جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام محمد شمس مدیر حوزه علمیه یزد

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس با تاکید بر اینکه در انتخابات باید ارزش های اسلامی را حفظ کنیم، گفت: وحدت از مهمترین مباحث در این زمان حساس می باشد و می تواند از حاکم شدن فضای ضد ارزشی در کشور جلوگیری کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس، مدیر حوزه علمیه یزد، صبح امروز در جمع طلاب و اساتید یزدی با بیان اینکه انتخابات در کشور همواره با حضور حداکثری مردم و تاکید رهبر معظم انقلاب بر این مسئله برگزار شده است، گفت: در اکثر انتخابات هایی که تاکنون برگزار شده، حضور مردم بیش از 50 درصد بوده که این خود نشان از اعتقاد آنان به نظام و انقلاب می باشد.

مدیر حوزه علمیه یزد با تاکید بر اینکه در انتخابات باید ارزش های اسلامی را حفظ کنیم ، افزود: وحدت یکی از مهمترین مباحث است و می تواند از حاکم شدن فضای ضد ارزشی در جامعه جلوگیری کند.

وی به نقش مهم و تاثیرگذار روحانیون و طلاب اشاره کرد و اظهار داشت: روحانيت همواره راهنمای دینی و اجتماعی جامعه بوده و مردم نيز به سخنان و ارشادات این قشر عنایت خاص و ویژه ای داشته و دارند، و این امر باعث می شود تا در مهمترین کار خود که ارتقاء بصيرت و آگاهی مردم است به بهترین نحو عمل کنند.

مدیر حوزه علمیه یزد، حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای را تیری بر قلب دشمنان نظام و انقلاب عنوان کرد و گفت: روحانیت تلاش کنند موجبات حضور گسترده مردم را در انتخاب فراهم آورند تا زمینه خوشحالی دوستداران نظام و دلسردی و یاس مخالفان نظام اسلامی شکل گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین شمس یکی از عوامل تاثیرگذار در انتخابات را فضای مجازی برشمرد و ابراز داشت: متاسفانه امروزه در اکثر منازل، فضای مجازی بیشترین استفاده را دارد که به طبع در زمان های حساسی مانند انتخابات نیز تاثیرگذار خواهد بود که ان شاءالله به بهترین روش ممکن اداره شود.

عضو شورای حوزه علمیه استان یزد خاطر نشان کرد: نکته مهم در انتخابات این است که کاندیداها، فرد انتخاب شده توسط آراء مردمی را بپذیرند تا حوادثی مانند فتنه 88 اتفاق نیفتد و بیگانگان را به خواسته های خود نزدیک نسازد.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha