پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین صفرعلی انتظاری-مدیر حوزه آذربایجان شرقی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین انتظاری، جلوگیری از واردات بی رویه را گامی مهم در حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان دانست، گفت: حوزه های علمیه در فرهنگ سازی و اجرای اقتصاد مقاومتی نقش تاثیرگذاری دارند.

حجت الاسلام والمسلمین صفرعلی انتظاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در تبریز، با مهم ارزیابی کردن نقش حوزه های علمیه در تحقق شعار «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال»، عنوان کرد: حوزه های علمیه در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش تاثیرگذاری دارند و طلاب و روحانیون باید با التزام عملی به این شعار، الگویی برای مردم و جامعه باشند.

مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی، افزود: اگر سبک دینی و اسلامی را در زندگی خود جاری و ساری کنیم می توانیم با جلوگیری از اسراف و زیاده روی، اقتصاد مقاومتی را در ابعاد گوناگون زندگی فردی و اجتماعی عملی کنیم.

وی با تاکید بر ضرورت ارتقاء کیفیت محصولات تولید داخل، اظهار کرد: تولیدکنندگان ایرانی باید با بهبود کیفیت تولیدات خود، مردم را در جهت خرید محصولات ایرانی ترغیب کنند تا با کاهش خرید کالاهای خارجی، اقتصاد مقاومتی را از بالقوه به عمل تبدیل کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین انتظاری، جلوگیری از واردات بی رویه را گامی مهم در حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان دانست و گفت: مسئولان و مردم باید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش مضاعفی داشته باشند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha