پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله العظمی حکیم

حوزه/ حضرت آیت الله حکیم از مسئولان بین الملل و نهادهای دینی و سازمان های انسان دوست و حقوق بشری و تمام کشورها خواستند اقدام وحشیانه تروریستی علیه شیعیان اهل بیت(ع) را محکوم کنند و بر ضرورت مجازات عاملان این اقدام تروریستی تاکید کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، در پی پیمان شکنی تروریست ها و حمله تروریستی آنها به کاروان اتوبوس های منتقل کننده شهروندان بی گناه دو روستای فوعه و کفریا و به شهادت رساندن 100 نفر و مجروح ساختن بیش از 500 نفر از کودکان و زنان بی گناه شیعه، آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع تقلید عراق با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی را محکوم کردند و خواستار مبارزه با اندیشه تکفیری و حامیان آن شدند.

در این بیانیه آمده است: ما به شدت این جنایت علیه پیران، زنان، کودکان و بیماران دو روستای فوعه و کفریا و به شهادت رساندن و مجروح ساختن صدها نفر از آنها توسط تروریست ها را محکوم می کنیم.

آیت الله حکیم افزودند: از خداوند می خواهیم به مجروحان این حادثه سلامتی عاجل عنایت کند و مقام شهدای این حادثه را متعالی سازد و به بازماندگان آنها صبر و آرامش عنایت کند.

ایشان از مسئولان بین الملل و نهادهای دینی و سازمان های انسان دوست و حقوق بشری و تمام کشورها خواستند این اقدام وحشیانه نسبت به شیعیان اهل بیت(ع) را محکوم کنند و در ادامه بر ضرورت مجازات عاملان این اقدام تروریستی تاکید کردند تا از تکرار چنین حوادثی جلوگیری شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha