جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نشست مهدویت

حوزه/ یکصد و یازدهمین نشست از سلسله نشست های فرهنگ مهدوی با عنوان « خانواده سالم و نظریه جنسی اسلام» ونخستین نشست «شرایط کنونی جهان معاصر و موقعیت شیعیان» در تهران برگزاری می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، سلسله نشست های فرهنگ مهدوی به عنوان یک حرکت فرهنگی و تاثیر گذار اجتماعی که به همت  موسسه فرهنگی موعود عصر (عج) برگزار و هدایت می شود از آذرماه 1384 باحضور اساتید و صاحبنظران در موضوعات مختلف مبتلاء به جامعه درحوزه های مختلف اعتقادی و فرهنگی مربوط به مباحث مهدوی و آخرالزمانی به تبادل آرا و خلق اثر منجرشده و درجهت ارتقاء فکری و اعتقادی جاری جامعه در این حوزه تاثیرگذار بوده است.

براین اساس، یکصد و یازدهمین نشست که اولین نشست سال96است با دو موضوع « خانواده سالم ونظریه جنسی اسلام» و «شرایط کنونی جهان معاصرو موقعیت شیعیان»  با حضور و سخنرانی حجت الاسلام محمدرضا زیبایی نژاد و استاد اسماعیل شفیعی سروستانی پنجشنبه 31فروردین ماه  از ساعت16 در سالن سوره حوزه هنری واقع درتهران انتهای خیابان سمیه حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می شود.

درحاشیه نشست از کتاب جدیدالتالیف استاد اسماعیل شفیعی سروستانی با عنوان «مقدس و نامقدس» منتشر شده از سوی نشر هلال رونمایی خواهد شد.

نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی که شامل آثار مختلف فرهنگی و مهدوی است وهمچنین آثار مربوط به سلسله نشست های فرهنگ مهدوی که طی این 13سال برگزار شده برای بازدید وتهیه عزیزان شرکت کننده دایر خواهد بود.

شرکت دراین نشست برای عموم آزاد است.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha