چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مجموعه صوتی سخنرانی‌های حرم رضوی در لوح فشرده «روایت ۱۸»

حوزه/ مجموعه صوتی منتخب سخنرانی‌های حرم مطهر رضوی، در لوح فشرده «روایت ۱۸»، به همت معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی، منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی برای بهره‌مندی هر چه بیشتر تشنگان معرفت از محتوای ارزشمند سخنرانی‌های ایراد شده در حرم مطهر رضوی، گفتارهایی از بیانات اساتید مطرح را در مجموعه صوتی «روایت 18» جمعآوری و در بین زائران و مجاوران امام هشتم(ع) توزیع کرده است.

عناوینی همچون تقوا، صفات زنان عابد و پرهیزگار، ویژگى‌هاى خانواده برتر در اسلام، نقش نماز در زندگی فردی و اجتماعی، انتخاب همسر، ساده ­زیستی، راضی نگه داشتن زنان در زندگی، نیکی به والدین، اهمیت تربیت فرزندان، تاثیرات خلقیات مادر بر فرزند در دوران بارداری و ... بخشی از موضوعاتی است که در این لوح فشرده به آن پرداخته شده است.

تبیین سیره تربیتی امام رضا(ع)، فضیلت زیارت امام رضا(ع)، ارائه بیانات ارزشمند امام هشتم(ع) در زمینه­ های مختلف و ... از دیگر بخش های این لوح فشرده است.

این مجموعه صوتی منتخب سخنرانی‌های حرم مطهر رضوی با موضوع سبک زندگی(آداب معاشرت) پس از پژوهش، فهرست‌برداری، مستند‌سازی و خلاصه‌نویسی توسط اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی جمع‌آوری و در قالب 50هزار سی دی تولید شد.

همچنین مداحی و نوحه خوانی، صلوات خاصه حضرت رضا(ع)، تواشیح و مناجات خوانی از دیگر بخش‌های لوح فشرده روایت 18 است.

گفتنی است، در طول سال معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی محصولات فرهنگی تبلیغی متناسب با مناسبت ­های مختلف تولید و به زائران و مجاوران امام رضا(ع) ارائه می ­کند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha