جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله موسوی اصفهانی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خواستار توجه جدی کاندیداهای انتخابات بر رعایت موازین شرعی و اخلاقی در ایام تبلیغات تاکید کرد.

آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با بیان این که انتخابات یکی از نقاط بسیار برجسته و مهم در نظام مردم سالاری دینی به شمار می رود، گفت: در جمهوری اسلامی مردم در تعیین سرنوشت خود بر اساس چارچوب اسلام دارای حق و اختیار هستند و امام راحل به عنوان بنیانگذار این نظام از همان ابتدا بر این مهم تاکید داشتند و خواستار حضور همه جانبه مردم در صحنه مسایل سیاسی و انتخاباتی بوده اند.

وی افزود: ما تقریباً هر سال در طول این 38 سال یک انتخابات در کشور داشته ایم و 29 اردیبهشت امسال نیز انشاالله با حضور حداکثری مردم در انتخابات شاهد یک حماسه بزرگ دیگر خواهیم بود.

این استاد حوزه همچنین با بیان این که حضور باصلابت و پرشور مردم در انتخابات باعث ارتقای عزت و اقتدار ایران اسلامی می شود، گفت: در کنار بحث حضور حداکثری نباید از انتخاب اصلح در انتخابات غافل شد.

وی اضافه کرد: اصلح کسی است که قبل از هر چیز به مواضع اسلام ناب محمدی(ص) به طور صد در صد معتقد است و به دنبال تحقق اهداف و منویات امام راحل و مقام معظم رهبری در مسیر خدمت به مردم است.

آیت الله موسوی اصفهانی همچنین با بیان این که امیدواریم کاندیداها در ایام تبلیغات کاملاً رعایت موازین شرعی و اخلاق اسلامی را داشته باشند، گفت: نباید در ایام تبلیغات کاندیداها برای جلب آرای عمومی مرتکب گناهانی چون تهمت و غیبت و دروغ گویی و یا تخریب شوند ، بلکه باید به بیان نقاط قوت خود و برنامه هایشان برای مردم بپردازند.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha