سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حسینی

حوزه/ در هفته جاری ویژه برنامه‌های فرهنگی حرم مطهر رضوی با محوریت «تفسیر زیارت رجبیه» میزبان زائران و مجاوران بارگاه منور امام هشتم(ع) خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت‌الاسلام سید جلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی با اعلام این خبر گفت: در فرهنگ مؤمنان پارسا و اهل سلوک و معرفت، ماه رجب از فرصت‌های ارزشمند و ایام گرانقدری است که نسیم رحمت الهی بیش از روزهای معمولی می‌وزد و باران رحمت الهی بیش از دیگر ایام بر جهان هستی می‌بارد.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی، توجه و تدبر در معانی ادعیه ماه رجب را یک امر لازم برای مومنان برشمرد و ادامه داد: در هفته جاری نیز ویژه برنامه‌های سخنرانی حرم مطهر رضوی با محوریت تفسیر زیارت ماه رجب دنبال خواهد شد.

وی ادامه داد: در این هفته حجج اسلام و المسلمین مرتضی حمیدی، حسین حائری، حبیب‌الله فرحزاد، سیدمرتضی صالحی خوانساری، در رواق‌های حرم مطهر رضوی و مسجد گوهرشاد به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

معاون تبلیغات و ارتباط اسلامی آستان قدس رضوی افزود: «شرح دعاهای صحیفه سجادیه»، «اخلاق اسلامی در زندگی» و «وصایا پیامبر(ص)» از موضوعاتی است که در محافل سخنرانی و فرهنگی مورد تبیین قرار می‌گیرد.

وی از قرائت زیارت جامعه کبیره، دعای توسل و دو نوبت دعای کمیل در حرم مطهر رضوی خبر داد و گفت: در دیگر اماکن و رواق‌های حرم مطهر رضوی نیز برنامه سخنرانی و حلقه‌های معرفت تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: ویژه برنامه‌های متعدد و متنوعی چون حلقه معرفت، سخنرانی، روضه‌خوانی، پرسمان دینی و .... در رواق حضرت زهرا(س) و حضرت معصومه(س) ویژه خواهران برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha