شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
انتخابات شورای طلاب در مدرسه الزهرا(س) یزد

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) پلدختر از برگزاری نشست های «انتخاب اصلح» با توجه به انتخابات پیش رو برای طلاب این مدرسه خبر داد.

خانم اعظم آزادبخت در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و با بیان این که طلاب نقش مهمی در بصیرت افزایی به جامعه دارند، اظهار داشت: در این نشست ها و کارگاه‌ها تلاش می شود معیارها و مؤلفه های انتخاب اصلح، با حضور کارشناسان حوزه و دانشگاه، برای طلاب و انتقال آن به مخاطبان، تشریح شود.

وی ادامه داد: تا زمان برگزاری انتخابات، بروشورهایی پیرامون انتخاب اصلح از دیدگاه امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و علماء در بین طلاب توزیع خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر در ادامه از برگزاری کرسی های آزاداندیشی برای طلاب این مدرسه خبر داد و خاطر نشان کرد: کرسی های آزاد اندیشی با محوریت آسیب های فضای مجازی و همچنین راهکارهای تحکیم بنیان خانواده برای طلاب در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

 آزادبخت در پایان هدف از برگزاری این کرسی ها را ایجاد بصیرت افزایی و ارتقاء دانش طلاب در زمینه مسائل دینی و اجتماعی بیان کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha