شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله مصباح یزدی

حوزه/ آیت الله محمد تقی مصباح یزدی در سفر خود به لبنان بر سر مرقد شهید سید عباس الموسوی دبیر کل سابق حزب الله لبنان حاضر شد و حاج محمد یاغی از مسئولین منطقه "البقاع" ، فرزند شهید الموسوی و اعضای مدیریت منطقه البقاع، فعالین، علما و اهالی این منطقه از وی استقبال کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله محمد تقی مصباح یزدی در سفر خود به لبنان بر سر مرقد شهید سید عباس الموسوی دبیر کل سابق حزب الله لبنان حاضر شد و حاج محمد یاغی از مسئولین حزب الله در منطقه "البقاع" ، فرزند شهید الموسوی و اعضای مدیریت منطقه البقاع، فعالین، علما و اهالی این منطقه از وی استقبال کردند.

آیت الله یزدی بعد از قرائت سوره فاتحه، تاج گلی را بر سر قبر الموسوی قرار داد و با فرزندان شهدا و خانواده های آنان دیدار کرد.

وی طی سخنرانی گفت: سفر بنده به این شهرک، افتخار بزرگی است برای من در دنیا و آخرت. از خداوند عز وجل می خواهیم که ما را به راه اهل بیت (ع) و حرکت در مسیر مقاومت و جهاد هدایت کند.

آیت الله یزدی بعد از این به زیارت حرم سیده خوله دختر امام حسین (ع) در شهر "بعلبک" مشرف شد. حسین الحاج حسن از مسئولین شهر بعلبک، احمد ریا مسئول رسانه البقاع و گروهی از علما از وی استقبال کردند.

در این دیدار،گروه موسیقی "کشافة الامام المهدی (عج)"، نوایی را به عنوان سرود خوش آمدگویی نواختند.

آیت الله یزدی در حرم سیده خوله (ع) سخنانی را بیان کرد و گفت: حمد و ستایش خدواندی که به من این توفیق را داد که در این روز در این مکان مبارک حضور یابم. من این مکان را به فضل شهیدانی که پیرامون حرم شریف مدفون هستند، قطعه ای از بهشت می دانم و از خداوند متعال می خواهم تا همگی ما را در آنچه حضرتش دوست دارد و راضی است موفق گرداند و از یاران حضرت مهدی (عج) قرار دهد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha