جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شیخ نبیل قاووق

حوزه/ شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان با تاکید بر اینکه شیوخ فتنه و فتواهایی که ریختن خون و آبرو را مباح می داند و کشورهای صادر کننده تروریسم تکفیری وهابی، مسئول کشتار کودکان و زنان کفریا و فوعه هستند، اشاره کرد: این انفجار یک اقدام فردی، محدود و گذرا نیست بلکه در جهت تداوم روش کشتار و فتواهای تکفیری است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان با تاکید بر اینکه شیوخ فتنه و فتواهایی که ریختن خون و آبرو را مباح می داند و کشورهای صادر کننده تروریسم تکفیری وهابی، مسئول کشتار کودکان و زنان کفریا و فوعه هستند، اشاره کرد: این انفجار یک اقدام فردی، محدود و گذرا نیست بلکه در جهت تداوم روش کشتار و فتواهای تکفیری است.

وی افزود: زمانی که آمریکا دید که پروژه تکفیری در سوریه رو به سقوط و شکست است، اقدام به بمباران فرودگاه الشعیرات کرد تا موضع سوریه را در حمایت از مقاومت تغییر دهد اما قدرت نمایی آمریکا موضع هم پیمانان سوریه را تغییر نداد بلکه منجر به نتیجه عکس شد به گونه ای که هم پیمانان سوریه بر حمایت خود از سوریه افزودند و معادله میدانی هیچ تغییری نکرد. همچنین تاکید کرد: این ضربه حاکی از ناامیدی آمریکا و شکست ساز و کارهای آن در سوریه است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha