جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 413299
۲۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵
تهدید زن محجبه و نوزادش با اسلحه گرم در آمریکا

حوزه/یک زن محجبه آمریکایی در ایالت کارولینای شمالی، همراه با نوزادش در پارکینگ فروشگاهی نشسته بود که ناگهان مرد ناشناسی با تفنگ بزرگی به سوی او نشانه رفت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از indiawest، یک زن مسلمان در ایالت کارولینای شمالی به خاطر داشتن حجاب توسط مرد مسلحی مورد تهدید قرار گرفت. 
براساس گزارش شورای روابط اسلامی آمریکایی (کایر)، این زن محجبه آمریکایی که در پارکینگی خارج از فروشگاه مواد غذایی هندی در شارلوت، واقع در ایالت کارولینای شمالی آمریکا نشسته و از نوزادش مراقبت می‌کرد، توسط مردی که تفنگ بزرگی حمل می‌کرد مورد تهدید شد.
این زن محجبه به خبرنگاران گفت: در حالی که نوزادم را در بغل داشتم در پارکینگ فروشگاه نشسته بودم که اتومبیلی در کنارم توقف کرده و مردی با تفنگ به سمت نشانه رفت.
این زن که به دلیل ترس از تلافی نخواست نامش فاش شود افزود: او با نگاه شومی به من خیره شده بود، من از ترس به داخل مغازه دویده و از مغازه‌دار خواستم با پلیس تماس بگیرد، اما وقتی برگشتیم مرد رفته بود.
مجتبی محمد، وکیل دعاوی این زن به خبرنگاران گفت که موکلش به شدت وحشت کرده و از شدت ترس حاضر نیست بیرون بیاید.
وی افزود: او مادر است و برای نوزادانش نگران است. او دیگر از ترس حتی جرات ندارد بدون نگرانی پایش را از خانه بیرون بگذارد. من قویا معتقدم که این یک حادثه نفرت محور و اسلام‌هراسی بوده است.
ابراهیم هوبر سخنگوی شورای روابط اسلامی آمریکایی نیز گفت: شورای کایر معتقد است این زن محجبه به سبب دین و قومیت مورد تهدید قرار گرفته و پلیس باید تحقیقات کاملی در این زمینه انجام دهد.
هوپر افزود: کارولینای شمالی قانون ضدارعاب قومیتی دارد و من فکر می‌کنم به جا باشد در این شرایط از آن استفاده شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha