جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کارگاه تربیت استاد مکالمه عربی در یزد

حوزه / مسئول قرآن و عترت حوزه علمیه یزد گفت: کارگاه تربیت استاد مکالمه عربی در یزد در نیمه دوم اردیبهشت ماه با حضور اساتید متخصص از قم برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام مسلم لاله زاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، با بیان اینکه حوزه علمیه یزد برای تکمیل کادر تدریس مدارس علمیه شهرستان های ابرکوه، بافق، بهاباد، مهریز، تفت و ... نیاز به استاد متخصص در زمینه مکالمه عربی دارد.

مسئول قرآن و عترت حوزه علمیه یزد با اشاره به اینکه تا کنون چهار دوره تربیت استاد مکالمه عربی در کشور برگزار شده است، افزود: پنجمین دوره آن برای نخستین بار در استان یزد برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: فراخوانی برای پنجمین دوره فراهم شده که قرار است برای ثبت نام طلاب متخصص در امر زبان صورت گیرد و آنها نیز برای ثبت نام تا سوم اردیبهشت ماه فرصت دارند که سوابق علمی و تخصصی خود را به مرکز زبان حوزه های علمیه کشور ارسال نمایند.

حجت الاسلام لاله زاری افزود: پس از ثبت نام و رسیدن آمار به حد نصاب، این کارگاه در نیمه دوم اردیبهشت ماه با حضور اساتید متخصص از قم برگزار خواهد شد.

مسئول قرآن و عترت حوزه علمیه یزد در پایان اظهار داشت: بعد از کارگاه قرار است طلابی که در آزمون ویژه شرکت و نمره قبولی را کسب کنند برای آنها پرورنده تدریس تشکیل شود و با صلاحدید مرکز زبان حوزه های علمیه، به شهرستان هایی که ازاستاد زبان عربی محروم هستند، اعزام شوند.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha