پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله اعرافی - پیام

حوزه/ آیت الله اعرافی در پیام تسلیتی ضمن همدردی با آسیب دیدگان سیل اخیر در برخی استان های شمال غرب کشور تصریح کرد: وظیفه فوری مسئولان ذیربط و حوزه‌های علمیه، روحانیت معظم و معزز، کمک مادی و معنوی به آسیب دیدگان و تسکین آلام و رنج های بازماندگان و کاستن از رنج و اندوه آنان است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، پیام تسلیت آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه به مصیبت دیدگان فاجعه سیل در استان های شمال غرب کشور به این شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم                                

الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ أُولَئِکَ عَلَیْهِمْ صَلَوَاتٌ مِنْ رَبِّهِمْ وَرَحْمَةٌ وَأُولَئِکَ هُمُ الْمُهْتَدُونَ

فاجعه سیل خسارت بار در استانهای آذربایجان شرقی و غربی و کردستان و اردبیل که به مرگ و جان باختن شماری از هم‌میهنان مسلمان عزیز و خسارتهای سنگین مالی به اقشار مستضعف و روستاییان گرامی این ذخایر کشور و یاران صمیمی و صادق اقتصاد مقاومتی انجامید، حادثه‌ای تلخ، دردناک و مصیبت‌بار است.

اینجانب با تأثر و اندوه فراوان، با همدلی و همدردی، این مصیبت را به مصیبت دیدگان تسلیت عرض نموده، صبر و سکونت نازله الهی آنان را از خداوند مسألت داشته و رحمت و مغفرت برای جان‌باختگان خواهانم. بی‌گمان چنان که مقام عظمای ولایت فرموده اند، وظیفه فوری مسئولان ذیربط و حوزه‌های علمیه، روحانیت معظم و معزز، کمک مادی و معنوی به آسیب دیدگان و تسکین آلام و رنج های بازماندگان و کاستن از رنج و اندوه آنان است. از خداوند منان  صبر جمیل برای بازماندگان پاداش نیک الهی برای از جان‌باختگان مسالت می‌نمایم. 

 علیرضا اعرافی

مدیرحوزه ­های علمیه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha