پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بنر کارگاه بصیرت افزایی در خانواده از دیدگاه قرآن و عترت در مدرسه علمیه قاسم ابن الحسن(ع) تهران

حوزه/ مدیر موسسه آموزش عالي قاسم بن الحسن(ع)، با اعلام برگزاری کارگاه بصیرت در خانواده در این مرکز علمی، گفت: گسترش بی حد و مرز استفاده از شبکه‌های مجازی در بین اعضای خانواده، هشداری است برای مسئولین تا در این زمینه چاره‌اندیشی کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سيد محمدباقر علم الهدي درگفتگوبا خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران با اعلام خبر فوق، گفت: هدف از برگزاری این کارگاه تقویت نهاد خانواده در جامعه می‌باشد. از این رو از حوزه‌های خواهران که نقش مهمی در هدایت فکری بانوان جامعه دارند، دعوت کرده‌ایم تا در این کارگاه که با حضور حجت‌الاسلام دهنوی برگزار می‌شود، شرکت کنند تا با کسب مهارت در مسائل مربوط به خانواده بتوانند پاسخگوی نیازهای مشاوره‌ای مردم باشند.

مدیر موسسه آموزش عالي قاسم بن الحسن(ع) ادامه داد: این کارگاه امروز و با حضور کارشناسان حوزوی و دانشگاهی و به همت موسسه فرهنگی مذهبی حضرت قاسم بن الحسن(ع) برگزار می‌شود. علاوه بر این که شرکت برای عموم در این کارگاه آزاد و رایگان است.

وی با ابراز تاسف از تضعیف نهاد خانواده در شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ها، اظهار داشت: گسترش بی حد و مرز استفاده از شبکه‌های مجازی در بین اعضای خانواده، هشداری است برای مسئولین تا در این زمینه چاره‌اندیشی کنند، زیرا یکی از اهداف دشمنان در فضای مجازی، نابودی ارزش‌های اخلاقی و تضعیف باورهای دینی و اعقتقادی است و با ایجاد شبهه در این زمینه، ایمان و اعتقاد جوانان را دچار خدشه و تردید می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علم‌الهدی در پایان افزود: تنها راهکار برون رفت از این وضعیت خطرناک، توجه به سفارشات و توصیه‌های اهل‌بیت(علیهم‌السلام) است. و هدف ما از برگزاری این کارگاه تبیین معضلات و ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی است، تا خانواده‌ها ضمن آگاهی از نظرات و معارف اهل بیت(ع) از راهکارهای قرآنی در تربیت جوانان بهرمند شوند، و بتوانند خود و اعضای خانواده‌شان را در برابر هجمه‌های دشمنان حفظ کنند.

42/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha