چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله طبرسی- امام جمعه ساری

حوزه/ نماینده ولی فقیه دراستان مازندران گفت: تمام رانت خواری ها و اختلاس های میلیاردی در کشور به خاطر بی دقتی در انتخاب مسئولان و مدیران است ، پس همه بایدمراقب باشیم تا افراد اصلح و شایسته در انتخابات، انتخاب شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري «حوزه» در مازندران، آیت الله نورالله طبرسی، امروز در دیدار اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر ساری و میاندرود، گفت: اینکه فردی بیگانه از مقوله ترافیک شهری، شهرسازی و مقررات بودجه وارد پارلمان شهری شود، قابل قبول نیست.
 

وی خاطر نشان کرد: امروز وضعیت شهرها و روستاهای استان مازندران به گونه ای است که نمی توانیم تاوان بیشتری از اشتباهات مدیریتی را بدهیم ، به همین دلیل امیدواریم افراد بلد کار و در عین حال مسئولیت پذیر توسط مردم انتخاب شوند.
 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری از مردم خواست تا با تحقیقات گسترده و واقع بینانه تر رای خودشان را به افراد کار بلد و معتقد به ارزش های حکومت دینی و اسلامی بدهند.
 

آیت الله طبرسی با بیان این سؤال که چرا پس از گذشت 38سال از پیروزی انقلاب اسلامی مازندران همچنان در بخش های اقتصادی عقب مانده است، گفت: اگر مدیران کارشناس و معتقد به ارزش های اسلامی که به برکت خون شهدا ،درایت امام خمینی ( ره )و مقام معظم رهبری در این کشور نهادینه شده است، سر کار بیایند ،بیت المال به درستی و عادلانه هزینه شده و کشور عقب نخواهد افتاد.
 

وی اظهار داشت: تمام رانت خواری ها و اختلاس های میلیاردی در کشور به خاطر بی دقتی در انتخاب مسئولان و مدیران است ، پس همه بایدمراقب باشیم تا افراد اصلح و شایسته در انتخابات، انتخاب شوند.
 

وی گفت: دست اندرکاران در حکومت جمهوری اسلامی ایران باید معتقد به توحید باشند و خدمت به مردم و منافع ملی را همواره مورد توجه قرار بدهند.
 

امام جمعه ساری گفت: من از شخصی جانبداری نخواهم کرد ولی بدانید همواره افراد شایسته ، کار بلد ، مسئولیت پذیر و معتقد به ارزش های اسلامی مورد حمایت همه مردم هستند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha