چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حوزه علمیه اهواز

حوزه/ حجت الاسلام نعمت تبار گفت: معاونت تهذیب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) با اهتمام ویژه‌ای که بر اخلاق و ذی طلبگی طلاب دارند، برنامه‌های متنوع و گسترده‌ای در زمینه‌های مختلف اخلاقی اجرا کرده است.

حجت الاسلام مهرداد نعمت تبار، معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اهواز، به بیان گزارشی از برنامه‌های تهذیبی این مدرسه علمیه پرداخت و اظهار داشت: این معاونت با اهتمام ویژه‌ای که بر اخلاق و ذی طلبگی طلاب دارند، برنامه‌های متنوع و گسترده‌ای در زمینه‌های مختلف اخلاقی اجرا می‌کند که برگزاری سلسله نشست‌های اخلاقی با حضور اساتید مطرح حوزه علمیه خوزستان، اصلی‌ترین برنامه مدرسه می‌باشد.

وی، دعوت از اساتید مطرح اخلاق برای پایه‌های ۱ تا ۳ را مورد توجه قرار داد و گفت: برای سطح ۱ تا ۳ هر سه هفته یک بار، استاد جدیدی را دعوت می‌کنیم تا یک سری مباحث حول محور اخلاق و ذی طلبگی را برای طلبه‌ها بیان کنند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز، نشست هفتگی طلاب پایه ۷ و ۸ با حجت الاسلام و المسلمین حاجتی را دیگر برنامه این معاونت در طول سال تحصیلی خواند و اضافه کرد: در این جلسه استاد حاجتی مباحث گسترده اخلاقی-عرفانی را برای طلاب مطرح می‌کند که الحمدالله این جلسه از سال گذشته تا به امروز ادامه داشته و إن‌شاءالله نیز ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام نعمت تبار، با اشاره به برگزاری نشست‌های بصیرتی-سیاسی با حضور شخصیت‌های مطرح کشوری، گفت: هفته گذشته از دکتر کریمی قدوسی، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی دعوت کردیم تا پیرامون مسائل روز ایران به سخنرانی بپردازند که با استقبال گسترده طلاب نیز مواجه شد و إن‌شاءالله در نظر داریم این قبیل برنامه‌ها را تا پایان انتخابات به‌صورت ویژه‌تری دنبال و برگزار کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha