جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام رحیم همزبان- مدیر مرکز تخصصی علامه امینی(ره) تبریز

حوزه/ مرکز تخصصی علامه امینی (ره) تبریز به عنوان نخستین مرکز تخصصی در شمال‌ غرب کشور اقدام به پذیرش دانش پژوه از میان طلاب واجد شرایط می کند.

حجت الاسلام رحیم همزبان، مدیر مرکز تخصصی علامه امینی(ره) تبریز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، مرکز تخصصی علامه امینی (ره) تبریز تحت اشراف آیت الله مجتهد شبستری به عنوان نخستین مرکز تخصصی در شمال‌ غرب کشور اقدام به پذیرش دانش پژوه از میان طلاب دانش آموخته سطح یک و دو، برای سال تحصیلی 97-96 در رشته های علوم اسلامی با گرایش کلام اسلامی در سطح 2 و شیعه شناسی و کلام مقارن در سطح 3 می کند.

مدیر مرکز تخصصی علامه امینی(ره) تبریز همچنین با اشاره به شرایط پذیرش و با اعلام اینکه زمان ثبت نامه هفته گذشته به پایان رسیده است، عنوان کرد: افرادی می توانند در پذیرش تکمیل ظرفیت رشته های تخصصی شرکت نمایند که سطح یک را به اتمام رسانده تا در آزمون مقطع سطح 2 شرکت کنند و یا برای شرکت در آزمون مقطع سطح 3 مدرک سطح 2 را در اختیار داشته باشند.

حجت الاسلام همزبان خاطرنشان کرد: حداکثر سن برای سطح 2، ۳۰ سال و برای سطح 3، ۳۴ سال است که سنوات پایه های بالاتر از سطح ۱ و ۲ به حداکثر سن افزوده می شود ولی حداکثر سن در سطح۲ از ۳۴ سال و در سطح سه از ۳۸ سال بیش تر نباشد.

مدیر مرکز تخصصی علامه امینی(ره) تبریز همچنین با اشاره به زمان برگزاری آزمون، اظهار داشت: آزمون تکمیل ظرفیت سال تحصیلی ۹۶–97 روز جمعه 15 اردیبهشت ماه سال جاری به صورت متمرکز و همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

وی در ادامه به زمان اعلان نتایج آزمون اشاره کرد و گفت: نتایج آزمون کتبی حداکثر ۴ هفته پس از برگزاری آزمون از طریق سایت ‌های مرکز تخصصی علامه امینی و مدیریت رشته‌ های تخصصی کشور اعلام خواهد شد.

حجت الاسلام همزبان تاکید کرد: حداقل نمره قبولی در آزمون کتبی کسب ۵۰ درصد از مجموع امتیاز است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha