شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سید هادی صادقی نژاد - معاون آموزش حوزه علمیه استان فارس

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه استان فارس از برگزاری پنجمین المپیاد علمی طلاب مدارس علمیه این استان، ۳۱ فروردین به میزبانی شهر شیراز خبر داد.

حجت الاسلام سید هادی صادقی نژاد در گفت وگو با خبرنگار خبر گزاری «حوزه» در شیراز، با بیان این که این المپیاد همزمان با سایر استان ها در فارس برگزار می شود، اظهار داشت: زمان برگزاری المپیاد علمی سال 96 طلاب استان فارس، بر اساس زمان بندی مشخص شده، ۳۱ فروردین، در مسجد شهداء شیراز برگزار می شود.

وی با بیان این که در این المپیاد علمی،  225 نفر از طلاب برگزیده مدارس علمیه استان فارس به رقابت خواهند پرداخت، خاطرنشان کرد: برگزیدگان مرحله استانی مسابقات، از میان افرادی معرفی می شوند که حداقل 60% امتیاز را در این مرحله کسب نمایند.

معاون آموزش حوزه علمیه استان فارس همچنین در خصوص مرحله دوم کشوری این المپیاد علمی نیز گفت: برگزیدگان در مرحله استانی، مجاز به شرکت در مرحله کشوری بوده و به صورت رسمی مورد دعوت قرار خواهند گرفت.

حجت الاسلام صادقی نژاد با اشاره به این که این مرحله با حضور برگزیدگان مدارس علمیه سراسر استان برگزار می شود، اظهار داشت: در مرحله اول، کلیه طلاب شاغل به تحصیل در پایه های 2 تا 10 حوزه می توانند در پایه های مشخص شده به عنوان مرحله اول استانی مسابقات علمی، شرکت نمایند.

معاون آموزش حوزه علمیه استان فارس اضافه کرد: تکمیل پایه تحصیلی در سال تحصیلی 95-1394 و نداشتن ناقصی برای شرکت در مرحله استانی المپیاد علمی طلاب، الزامی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha