پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حضرت آیت‏ الله‎  نوری همدانی  در دیدار اعضای کمیسیون امنیت ملی و خارجی مجلس شورای اسلامی

حوزه/ عضو کمسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی حضور حماسی و هوشمندانه و با بصیرت آیت الله العظمی نوری همدانی در حمایت از نظام و رهبری را فراموش نشدنی و عظیم دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری ظهر امروز در دیدار اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با حضرت  آیت‌الله نوری همدانی، خطاب به این مرجع تقلید با اشاره به خدمات گرانسنگ  معظمله در عرصه های مختلف گفت: حضور این مرجع تقلید بصیر و آگاه در کنار امام راحل(ره) در دوران انقلاب و در دوران‌های حساس نظام اسلامی نشان می‌دهد که ایشان از جلوداران نظام بودند.

وی افزود: مهم‌ترین زمان هایی که بسیاری از خواص سکوت کردند و گرد و غبار فتنه نگذاشت که آنها به وظیفه عمل کنند، این مرجع با بصیرت به وظیفه تاریخی خود عمل کردند؛ یکی از مسایل دردناکی در جریان هایی چون فتنه، گریبان نظام را می گیرد، سکوت جبران ناپذیر خواصی است که می توانستند با حضور به موقع خود در صحنه حمایت از نظام و رهبری هزینه های این جریان را کاهش دهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در آن برهه حساس که مردم سکوت آنها که داعیه داران انقلاب هستند را می‌بینند و دچار تردید می‌شوند و بعضا نظام را دچار مشکل می‌دانند و یا غلظت مشکلات جبهه باطل را کمتر می‌کند، شرایطی است که نیاز به حضور چون شما بزرگان است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حافظه ملت ما اقدام به موقع و هوشیاری علما و مراجع تقلیدی چون شما را فراموش نمی‌کند بیان کرد: حضرت آیت‌الله نوری همدانی شخصیتی بودند که در تمام عرصه‌ها اقدام جدی کرده و ایستادند تا از آرمان‌های انقلاب و امام دفاع کنند.

وی با اشاره به ماموریت‌های کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: امنیت ملی و سیاست خارجی با مقوله اقتصاد و فرهنگ گره خورده و در هر کدام از بخش‌ها مشکل داشته باشیم این مساله به شدت در فرهنگ و آسیب‌های اجتماعی خودنمایی می‌کند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ali IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
    0 0
    رییس جمهور ، شهردار ها:این پست و مقام یک امانت الهی است(هزینه های دولت، ارثیه هیچ مسوولی نیست و...) . او و بقیه کارکنان، خدمتگذار مردم هستند. باید مسوول مربوطه این را عملا ثابت کند. مردم هم ضمن اجرای وظایف دینی خود ، باید در تمام ساخت و سازها و افتتاح مکان های عمومی شرکت داشته و مراحل انجام آنرا نظاره کنند..... اشگال و اصلاح قانون را باید مجری قانون فورا به مجلس گزارش دهد .... اگر نکرد........