پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی

حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین، امنیت امروز ایران را حاصل خون شهدا دانست و گفت: با وجود نیروهای مسلح مقتدر و معتقد، دشمنان هیچ گاه فکر تجاوز به مملکت اسلامی را به ذهن خود راه نخواهند داد.

حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، با تبریک فرا رسیدن روز ارتش، به اقتدار بی نظیر امروز نیروهای مسلح در کشور اشاره کرد و گفت: نیروهای مسلح در نظام جمهوری اسلامی مایه عزت و اقتدار این نظام بر آمده از خون شهدا به حساب می آید.

مدیر حوزه علمیه قزوین با اشاره به رشادت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: با وجود نیروهای مسلح مقتدر و معتقد، دشمنان هیچ گاه فکر تجاوز به  مملکت اسلامی را به ذهن خود راه نخواهند داد.

وی اظهار کرد: اقتدار نیروهای مسلح ایران موجب دلگرمی مستضعفان عالم و حرکت های انقلابی شده است و امروز کشورهایی که  مورد تجاوز ستمگران قرار می گیرند با استفاده از تجربیات جمهوری اسلامی روش مبارزه با استکبار را انتخاب می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی با بیان این که یکی از نعمتهای بزرگ برای هر ملتی موضوع امنیت داخلی است، ابراز داشت: امروز همه پیشرفت های جمهوری اسلامی از جهت سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی مرهون امنیت است که  این مسئله به نحو مطلوب و شایسته از سوی نیروهای مسلح تامین می شود.

مدیر حوزه علمیه قزوین در پایان تصریح کرد:  شهدا نقش بی‌بدیل در آرامش کنونی جامعه دارند، به طوری ‌که امنیت را مدیون خون پاک آنان هستیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha