شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین علی اسلامی

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین اسلامی گفت: حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر وروستا، نشان دهنده اقتدار، مردمی بودن و عزت مند بودن نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی امروز در جمع طلاب مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین، ضمن تسلیت در گذشت عالم ربانی و مجاهد انقلابی و نستوه حضرت آیت الله باریک بین، گفت: این شخصیت برجسته و خدوم نظام جمهوری اسلامی، تمام عمر سراسر نورانی خود را صرف حوزه های علمیه استان و انقلاب اسلامی نمود، که شما طلاب باید رهرو این عالمان فرزانه باشید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرو روستا که در اردیبهشت سال جاری برگزار می شود اشاره و بیان داشت: حضور باشکوه مردم در این انتخابات، نشان دهنده همبستگی ملت در راستای اهداف انقلاب است و هر موقع لازم باشد مردم در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی حضور پیدا می‌کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: حضور میلیونی ملت ایران در صنه انتخابات پیامی برای جبهه مقاومت دارد و بارقه امید را در دلهای آن‌ها زنده می‌کند که یک نظام می‌تواند روی پای خود بایستد و به مقابله با استبکار بپردازد.

وی ادامه داد: امروز بعد از موفقیت‌هایی که در عرصه جهانی شکل گرفته و نگاهی که دنیا به جمهوری اسلامی بعد از این موضوع دارد، انتخابات دارای اهمیت بسیاری است.

حجت الاسلام و المسلمین اسلامی اظهار کرد: مردم ایران ثابت کرده‌اند که در هرجایی که نیاز باشد، در تمام صحنه‌های انقلاب چه راهپیمایی‌ها، عرصه‌های سیاسی و نظامی حضور می‌یابند.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین عنوان داشت: کشورهای استکباری از آغازین روزهای انقلاب و حتی پس از تأیید جمهوری اسلامی با رأی ملت، به‌ دنبال زیر سؤال بردن اصل انقلاب بودند، اما امروز پس از  39  سال، انقلاب اسلامی مقاوم‌تر و مستحکم‌تر از همیشه است و ایران تنها کشور امن منطقه محسوب می‌شود؛  لذا حفظ این عزت و اقتدار، در گرو حضور قوی مردم در پای صندوق‌های رأی است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha