پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام وحید رضا ملکی

حوزه/ اختتامیه جشنواره جنّات در ۲۱ اردیبهشت ماه مصادف با میلاد منجی عالم بشریت مهدی موعود(عجل الله تعالی فرجه الشریف) برگزار می گردد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام وحیدرضا ملکی دبیر دوّمین جشنواره تبلیغ نوین «جنّات» در گفت و گویی از برگزاری اختتامیه دومین جشنواره تبلیغ نوین «جنات»، با هدف فرهنگ سازی و شناسایی ظرفیت های موجود در جهت استفاده حداکثری از ابزارهای فناورانه اطلاعاتی و ارتباطاتی در تبلیغ معارف و مفاهیم دینی خبر داد.

رئیس اداره تبلیغ مجازی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفترتبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به اهمیت ابزار نوین رسانه ای در امر تبلیغ گفت: دومین جشنواره جناّت با حضور مبلغان فعّال در عرصه های نوین تبلیغی در سه بخش «تبلیغ رسانه ای»، «تبلیغ مجازی و دیجیتال» و «تبلیغ هنری و مکتوب» ویژه طلّاب حوزه های علمیّه و بخش آزاد ویژه فعّالان فرهنگی غیر حوزوی در سال گذشته برگزار گردید و حدود ۲۰۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی در ادامه بیان داشت: با توجه به شاخصه های کلّی داوری از قبیل پرداخت تخصصی به موضوعات دینی و معرفتی، جامع و مخاطب محور بودن، دارای خلاقانه و نوآورانه بودن اثر، روز آمد بودن و مشارکت گروهی در فعالیت ها و تولید محصولات و.... حدود ۶۰ درصد آثار به مرحله دوّم داوری راه پیدا کردند که در مراحل بعدی آثار و فعّالان برگزیده مشخص گردیدند.

حجت الاسلام ملکی در پایان افزود: با توجه به مشخص شدن نتایج، روز پنج شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه مراسم اختتامیه با اعلام نتایج و اهداء جوایز، در سالن همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیّه قم برگزار می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha