پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کارگاه آموزشی

مسئول اداره آموزش حوزه علمیه خراسان شمالی از برگزاری کارگاه های آموزشی با موضوعات مختلف در مدارس علمیه سطح استان خبر داد.

حجت‌الاسلام فرهاد حسین زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی اظهار داشت: این کارگاه های آموزشی با سخنرانی حجت‌الاسلام مسلم داوودنژاد، استاد حوزه و دانشگاه و نویسنده، مشاور و کارشناس خانواده در مدارس علمیه استان برگزار شد.

وی افزود: کارگاه آموزشی مدیریت اسلامی با موضوع «مزاج شناسی با رویکرد روانشناسی» ویژه مدیران مدارس علمیه، مسئولان آموزش و پژوهش، فرهنگی برادر و خواهر استان در محل سالن اجتماعات مرکز مدیریت استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسین زاده ادامه داد: همچنین کارگاه آموزشی دیگری با موضوع  مخاطب شناسي و ارتباط مؤثر در مديريت فرهنگي نیز برای مديران و مسئولان آموزشي، پژوهشي و فرهنگي مدارس شهرستان‌های خراسان شمالي برگزار شد.

وی گفت: کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی با موضوع خانواده و رازهای همسرداری برای طلاب متأهل خواهر و برادر و همسران ایشان در شهرستان فاروج برگزار شد.

مسئول اداره آموزش حوزه علمیه خراسان شمالی افزود: همچنین کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی با موضوع خانواده و رازهای همسرداری برای طلاب متأهل خواهر و برادر و همسران ایشان نیز در محل مدرسه علمیه امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) بجنورد نیز برگزار شد.

وی تصریح کرد: همچنین کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی با موضوع خانواده و رازهای همسرداری در شیروان نیز برای طلاب متاهل خواهر و برادر و همسران ایشان برگزار شد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha