جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمدهمایون زرینه، صبح امروز در دیدار با مدیر و اساتید مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بویین زهرا،

حوزه / تولیت مدرسه علمیه خواهران شهرستان بوئین زهرا، گفت: حوزه علمیه، یکی از مناسب‌ترین بسترهای کمال‌جویی است و خواهرانی که تشنه معارف ناب اهل بیت(ع) و قرآن هستند و هم این که شوق خدمت به هم نوعان و دین مبین اسلام دارند، می توانند با حضور در مدارس علمیه به این مهم می پردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمدهمایون زرینه، صبح امروز در نشستی با مدیر و اساتید مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بویین زهرا، به نقش تأثیر گذار حوزه های علمیه اشاره کرد و اظهار داشت: پیشرفت طلاب در علوم الهی و اسلامی چشمگیر است و استعدادهای فراوانی در حوزه ‌های علمیه وجود دارد که می‌ توانند حرف‌ های اساسی اسلام ناب را به دنیا انتقال دهند.

وی افزود: خواهران بخشی از پیکره این جامعه هستند و می توانند در بستر حوزه های علمیه، در ترویج و تببین اندیشه های امام راحل و انقلاب اسلامی موفق عمل کنند.

تولیت مدرسه علمیه خواهران شهرستان بوئین زهرا، با بیان این که  طلاب حوزه علمیه خواهران باید از نظر اخلاقی و علمی الگو بوده و در این راستا تلاش نمایند، تأکید کرد: حوزه علمیه، یکی از مناسب‌ترین بسترهای کمال‌جویی است و خواهرانی که تشنه معارف ناب اهل بیت(ع) و قرآن هستند و هم این که شوق خدمت به هم نوعان و دین مبین اسلام دارند، می توانند با حضور در مدارس علمیه به این مهم می پردازند.

وی با بیان این که حوزه های علمیه خواهران بهترین و بزرگ‌ترین ظرفیت در فرهنگ سازی و ترویج سبک زندگی اسلامی در حوزه زنان را دارا است، گفت: ما معتقدیم بانوان حوزوی با توجه به امر تبلیغ می‌توانند ضمن بیان آسیب های اجتماعی، کاهش امنیت روانی، و مضرات بی‌حجابی و بدحجابی، در این امر مهم ایفای نقش کنند.

حجت الاسلام زرینه، به عزت انقلاب اسلامی در دنیای امروز اشاره کرد و افزود: تمام انقلاب‌های دنیا پس از مدتی به سمت خاصی کشیده شده و بازیچه ابرقدرت‌های شرق و غرب شدند اما انقلاب اسلامی ایران با مردمی متحد جلوی نقشه‌های شوم ایستادگی کرده و با رهبری داهیانه امام راحل و رهبر انقلاب اسلامی، هرگونه دسیسه را مردود اعلام کردند.

تولیت حوزه علمیه شهرستان بوئین زهرا، گفت: نکته برجسته دیگر در خصوص انقلاب اسلامی، حماسه‌ آفرینی آن بوده، چرا که این انقلاب برگرفته از واقعه عاشورا است و همه مردم و مسؤولان سکان‌دار جامعه باید به امر رهبر معظم انقلاب گوش فرا داده و مسیری که ایشان تعیین کردند، پی گیرند تا انقلاب اسلامی ایران را به دست صاحب اصلی آن برسانیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha