شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
 حوزه‌های علمیه خواهران / محمودخالقی

حوزه/ واگذاری تمام امور به مدارس علمیه، چشم انداز و افق معاونت آموزش حوزه های علمیه خواهران است که باید در این راه تلاش کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، محمودخالقی پیش از ظهر امروز در سیزدهمین اجلاس سراسری مدیران و مؤسسین حوزه های علمیه خواهران که با موضوع: «بررسی نقش حوزه های علمیه خواهران در پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی» که در مجتمع یاوران مهدی(عج) قم برگزار شد، اظهار داشت: مسئله سپردن مسائل آموزشی، پژوهشی، تهذیبی، تبلیغی، مالی و ... به خود مدارس علمیه از برنامه هایی است که در دستور کار بوده تا به استقلال مدنظر برسیم.
وی ابراز داشت: سپردن فعالیت ها به خود مدرسه، حس مسئولیت پذیری را در مسئولان مدارس بیشتر نموده و مدرسه محوری را تقویت خواهد کرد.
معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران خاطرنشان ساخت: لازمه تحقق مدرسه محوری، داشتن نیروی انسانی مناسب، مدیر موفق، مؤسس خوب، نیروی علمی و ... می باشد که باید در این راستا قدم برداشت.
خالقی تصریح کرد: واگذاری تمام امور به مدارس علمیه، چشم انداز و افق معاونت آموزش حوزه های علمیه خواهران است که باید در این راه تلاش کرد.
وی بیان داشت: ثبت نام حداکثری و بهگزینی، دو مقوله مهم در پذیرش حوزه های علمیه خواهران است که این دو مقوله باید در کنار هم انجام بپذیرد تا بتوان طلاب مناسبی را چذب نمود.
معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران اظهار داشت: ارزیابی متون آموزشی حوزه های علمیه خواهران یکی از برنامه هایی است که در حال انجام است تا بتوان از کمی ها و کاستی های موجود بکاهیم.
خالقی ابراز داشت: توجه به مباحثات از نکات مهمی است که در حال فراموشی است و مدیران محترم باید برتقویت آن اهتمام داشته باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha