جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ سیزدهمین اجلاس سراسری مدیران و مؤسسین حوزه‌های علمیه خواهران

حوزه/ رئیس شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه خواهران گفت: راهنمایی برای انتخاب اصلح و حضور پررنگ مردم در پای صندوق های رأی، موجب اقتدار و قدرت بیشتر نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، آیت الله مرتضی مقتدایی پیش از ظهر امروز در سیزدهمین اجلاس سراسری مدیران و مؤسسین حوزه های علمیه خواهران که با موضوع: «بررسی نقش حوزه های علمیه خواهران در پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی» که در مجتمع یاوران مهدی(عج) قم برگزار شد، اظهار داشت: عمل و اقدامات شما عزیزان در حوزه های علمیه خواهران در تشکیل، ایجاد، تقویت، تدریس، تولید علم این حوزه ها از مصادیق عمل صالح است که باید قدردان آن باشید.

وی ابراز داشت: امروز کم یا زیاد بودن حقوق اساتید حوزه علمیه خواهران مطرح نیست؛ چراکه خدمت به مجموعه حوزه خواهران بالاترین عمل صالح است که در اختیار این بزرگواران می باشد.

رئیس شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران خاطرنشان ساخت: رفع شبهات، ارشاد و هدایت جوانان، تبلیغ دین و ... از مسائلی است که خواهران بر عهده گرفته که از اقدامات بسیار مبارک می باشد.

دبیر دوم شورای عالی حوزه های علمیه تصریح کرد: حیات طیبه از مباحثی است که خداوند متعال برای عمل صالح شما در نظر گرفته است تا پاداش دنیوی شما باشد.

آیت الله مقتدایی در ادامه پیشنهادی برای مسئولان اجلاسیه خواهران ارائه کرد و گفت: پیشنهاد بنده برای مسئولان برگزاری این اجلاس آن است که مدیرانی که در طول مدت بین دو اجلاس، اقدامات نو، ابتکارات جدید، پیشرفت های چشمگیر داشته اند، به بیان فعالیت های خود پرداخته تا دیگران نیز بتوانند از آن استفاده نمایند.

وی اظهار داشت: امروز دستاوردهای مناسبی از حوزه علمیه خواهران قابل مشاهده است که باید اعلام گشته و مورد استفاده قرار بگیرد.

رئیس شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران ابراز داشت: تشکیل قرارگاه ها و کانون های فرهنگی، یکی از طرح های مناسب از سوی معاونت فرهنگی حوزه علمیه خواهران است که نیازمند تعامل و همکاری مسئولان و اساتید بوده و در آینده تحول چشمگیری را به ارمغان خواهد آورد.

دبیر دوم شورای عالی حوزه های علمیه خاطرنشان ساخت: امروز خواهران طلبه، امانتی الهی هستند که در اختیار شما بزرگواران قرار داشته و باید انتظارات والدین آنان را محقق سازید.

آیت الله مقتدایی تصریح کرد: انتظار از حوزه علمیه خواهران آن است که بتوانیم دستاوردهای مناسبی در این نهاد داشته و به جامعه ارائه نمائیم.

وی به موضوع انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: راهنمایی برای انتخاب اصلح و حضور پررنگ مردم در پای صندوق های رأی، موجب اقتدار و قدرت بیشتر نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود که بخشی از آن به دست شما بزرگواران رقم خواهد خورد.

رئیس شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران بیان داشت: ارائه شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب از حکمت و دانش بالایی برخوردار است که باید در راستای توجه و تحقق این شعار تلاش کرد.

دبیر دوم شورای عالی حوزه های علمیه اظهار داشت: امروز نابسامانی در تولید از مشکلات جامعه است که می توان با تبلیغ استفاده مردم از تولیدات داخل، بسیاری از مشکلات موجود را کاست.

آیت الله مقتدایی ابراز داشت: حوزه های علمیه می توانند در این راه پیشقدم بوده و باید نیازهای خود را از داخل استفاده نمایند؛ اساتید و طلاب خواهر ما نیز می توانند مصارف خانگی خود را از تولیدات داخلی استفاده کرده تا در تحقق اقتصاد مقاومتی قدمی برداشته باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha