پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌‌الاسلام والمسلمین یعقوبی- امام جمعه بجنورد

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با بیان این که شهدا تاریخ ایران را درخشان کردند، گفت: کشور به مرحله‌ای از اقتدار نظامی رسیده که با تولید موشک‌های دوربرد و تولید بهترین و مدرن‌ترین ابزارآلات نظامی، دشمنان را مأیوس و ناامید کرده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی پیش از ظهر امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در محل بلوار مصلی امام خمینی (ره) بجنورد اظهار داشت: تقویت بنیه دفاعی در کنار توجه به معنویات از مهم‌ترین ویژگی‌های ارتش مکتبی ایران اسلامی است.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران با فداکاری و جان‌فشانی‌های بسیاری حماسه‌های زیادی در هشت سال دفاع مقدس آفرید و در مبارزات علیه دشمن متجاوز شهدای گران‌قدری را تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی کرد که حماسه‌ها همواره در تاریخ ایران اسلامی ماندگار است.

امام‌جمعه بجنورد با اشاره به اهمیت حفظ آمادگی نیروهای مسلح در قرآن کریم، حفظ آمادگی، تقویت بنیه دفاعی در کنار توجه به معنویات برای مقابله و بازدارندگی تهدیدات دشمن گفت:  امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با تکیه به توانمندی‌های نیروهای جوان، باانگیزه ولایی و تجربه گران‌بهای فرماندهان، قوت قلب مردم و خار چشم دشمنان نظام است.

وی در ادامه به دستور امام خمینی (ره) مبنی بر حفظ ارتش جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: امروز همه نیروهای مسلح کشور مایه امنیت، آرامش و ثبات نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه و جهان هستند.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی تصریح کرد: امروز نام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، لرزه بر اندام دشمنان انقلاب و نظام اسلامی می‌اندازد و سبب خنثی شدن توطئه و طمع آنان به ایران اسلامی می‌شود

امام‌جمعه بجنورد با اشاره به موفقیت‌های ارتش جمهوری اسلامی در زمینه تولید سلاح‌های دفاعی گفت: کشور به مرحله‌ای از اقتدار نظامی رسیده است که با تولید موشک‌های دوربرد و تولید بهترین و مدرن‌ترین ابزارآلات نظامی دشمنان را مأیوس و ناامید کرده است.

وی با بیان اینکه تولید و ارتقای اقتدار رویکرد نیروهای مسلح کشور ایران اسلامی است، گفت: اقتدار، عزت و هیبت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همواره خاری در چشم دشمنان این نظام است که همواره ملت ایران اسلامی به داشتن چنین نیرو و آمادگی دفاعی در کشور به خود می‌بالد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha