شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام فرزاد منصوری/رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم آباد

حوزه/ رئيس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد با بیان این که فرهنگ سازی توجه به تولید ملی راهکار تحقق اقتصاد مقاومتی است، گفت: تبلیغ، ترویج و اشاعه فرهنگ کار و تلاش حلال در جامعه، راهکاری برای تحقق شعار سال است.

حجت الاسلام فرزاد منصوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به نامگذاری سال 96 با عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ تولید-اشتغال»، اظهار داشت: فرهنگ سازی در جامعه برای ترغیب و تشویق افراد به سمت مشاغل تولیدی، خدماتی، کشاورزی و...، می تواند در جهت تحقق اهداف شعار سال مؤثر باشد.

وی با اشاره به اینکه در منابع و متون دینی نسبت به کار و تلاش سفارش ویژه ای شده است، بیان داشت: در احادیث و روایات، کار کردن همانند جهاد کردن در راه خداست، لذا باید فرهنگ کار و تلاش را در جامعه همگانی کرد و جوانان را نسبت به انتخاب مشاغل برای کسب روزی حلال و ساده در جامعه ترغیب نمود.

رئيس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد با اشاره به اینکه کارکردن عبادتی است که در نزد خدای متعال اجر فراوانی دارد اظهار داشت: هیچ شغل حلالی نامحترم نیست و باید فرهنگ کار و تولید در جامعه با انتخاب مشاغل گوناگون شتاب گیرد.

حجت الاسلام منصوری با تأکید بر اینکه هر شغلی که برای آحاد جامعه منفعت حلال داشته باشد، شایسته تکریم است، خاطر نشان کرد: برای انتخاب مشاغل مختلف و کمک به اقتصاد کشور، باید توانمندی های خود را شناسایی و نسبت به ایجاد کارگاه های تولیدی اقدام نمود.

وی با اشاره به اینکه پویایی و نشاط در جامعه با تحقق فرهنگ کار و تلاش مضاعف خواهد شد، یادآور شد: با اشاعه فرهنگ تلاش در بین جوانان، نه تنها به اقتصاد کشور بلکه به خود آنان در پیشگیری از آسیب های اجتماعی نیز کمک نموده ایم.

رئيس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد در پایان ابراز داشت: با رونق تولید، اشتغال و شکوفایی اقتصاد کشور، قدرت منطقه ای و اقتصادی ایران در برابر دشمنان فزونی خواهد یافت و در مقابل تحریم های دشمن نیز، با تکیه بر توان داخلی ایستادگی خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha