پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
قائم مقام تولیت آ‌ستان قدس رضوی در بازدید از مزرعه نمونه آ‌ستان قدس

حوزه/ قائم مقام توليت آستان قدس رضوي گفت: اقتصاد مقاومتي با حمايت از توليدكنندگان داخلي، اعتقاد و باور قلبي به توان و استعداد جوانان كشور و جلوگيري از واردات محصولات خارجي محقق خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، سيدمرتضي بختياري، امروز در بازديد از بخش‌هاي مختلف كشاورزي و دامپروري مزرعه نمونه آستان قدس رضوي گفت: در سالي كه از سوي مقام معظم رهبري به عنوان اقتصاد مقاومتي؛ توليد و اشتغال نامگذاري شده است بايستي همه ظرفيت‌هاي موجود را براي اجراي منويات ايشان به كار بگيريم.

وي تصريح كرد:مزرعه نمونه نمادي از اقتصاد مقاومتي است و متخصصان و كارشناسان متعهد اين مجموعه اثبات كرده‌اند كه مي‌توان با تلاش و همت مضاعف به سوي تعالي و پيشرفت اقتصادي و صنعتي گام‌هاي موثر و بزرگ برداريم.

بختياري با اشاره به تأكيدات توليت آستان قدس رضوي در راستاي ايجاد اشتغال پايدار و توجه جدي به موضوع اقتصاد مقاومتي اذعان داشت: كارگروه ويژه‌اي براي اين منظور تشكيل شده و بنا داريم تا با استفاده از ظرفيت‌هاي مجموعه و هم‌افزايي شركت‌هاي مختلف در جهت ايجاد اشتغال جوانان كشورمان حركت كنيم.

بختياري با اشاره به پيشرفت‌هاي كشور در حوزه‌هاي انرژي، نانو تكنولوژي و صنايع دفاعي اظهار كرد: ملت ايران اسلامي در طي سه دهه اخير كه تحريم‌هاي ظالمانه و هشت سال دفاع مقدس را تجربه كرده به اين باور و اعتقاد رسيده است كه وعده الهي در نصرت مظلومان و مستضعفان به وقوع پيوسته است.

وي گفت: بدون شك دولت و دستگاه‌هاي متولي واردات كشور در حمايت از توليد داخلي نقشي اساسي دارند و بايستي با درنظرگرفتن مؤلفه‌هاي اقتصاد مقاومتي فضاي مناسبي را براي توليد و عرضه محصولاتي كه در كشور توليد مي‌شوند،مهيا كنند.

شايان ذكر است، قائم مقام توليت آستان قدس رضوي در اين بازديد از باغات الگويي،گلخانه و واحد توليد نشاء و كشتارگاه صنعتي مزرعه نمونه ديدن كرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha