پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام هاشمی نژاد ، امام جمعه باغملک

حوزه/ حجت الاسلام هاشمی نژاد با بیان این که مردم به خوبی می‌دانند وضعیت معیشتی مناسب نبوده و علاوه بر آن وضعیت بیکاری جوانان، روز به روز بدتر و بدتر می‌شود، گفت: اگر مسئولی در کاخ زندگی کند و زندگی آن‌چنانی داشته باشد، هیچ‌گاه نمی‌تواند مشکلات مردم را از نزدیک لمس و آنها را درک کند.

حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، با اشاره به مهم‌ترین شاخصه‌های نماینده اصلح در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: امروز بعد از گذشت ۳۹ سال از پیروزی انقلاب، شاهد برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستیم و مردم در این سال‌ها حوادث و رویدادهای بسیاری را پشت سر گذاشته و به خوبی می‌دانند فردی لیاقت این جایگاه حساس و سرنوشت‌ساز را دارد که بر سخنان و شعارهای او، بر مبنای استفاده از ظرفیت‌های داخلی کشور باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی باغملک، توجه به قشر مستضعف جامعه را یکی از مهم‌ترین ملاک‌های نامزد انتخابات ریاست جمهوری برشمرد و بیان داشت: اینکه برخی‌ها مدام در تلاش برای فراهم کردن زمینه برای اطرافیان و قشر یک درصدی جامعه «اغنیاء» باشند، زیبنده نظام مقدس اسلامی نیست.

وی در پاسخ به این سؤال که «از عملکرد دولت در بخش فرهنگ و اقتصاد راضی هستید؟» گفت: در بخش فرهنگ اگرچه تلاش‌هایی ولو اندک صورت گرفت، اما در مقابل آن حجم گسترده فرهنگی دشمن، ناچیز است! در زمینه اقتصاد نیز، همه مردم به خوبی می‌دانند که وضعیت معیشتی مناسب نبوده و علاوه بر آن نیز وضعیت بیکاری جوانان، روز به روز بدتر و بدتر می‌شود.

حجت الاسلام هاشمی نژاد، با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر «انقلاب ایران، انقلاب مستضعفین است و مسئولان کشور نیز باید از همین مردم مستضعف باشد»، تصریح کرد: امروز یکی از انتقادهایی که برخی مسئولان می‌شود، همین اشرافی گری و کاخ‌نشینی است؛ چراکه اگر مسئولی در کاخ زندگی کند و زندگی آن‌چنانی داشته باشد، هیچ‌گاه نمی‌تواند مشکلات مردم را از نزدیک لمس و آنها را درک کند.

این استاد حوزه با اشاره به وظایف طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه در خصوص معرفی نامزد اصلح، گفت: بر همه مبلغان لازم است تا مردم را با مسائلی که در چند سال گذشته موجبات تنگی معیشتان را فراهم کرده، آگاه سازند و آنها را به سمت و سویی سوق دهند که به گزینه ولایی و انقلابی نزدیک‌تر کنند.

وی در پایان با اشاره به تلاش دشمن برای تخریب چهره‌های انقلابی کاندیدای دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: دشمن از چند ماه پیش برنامه گسترده‌ای را برای تخریب برخی چهره‌های انقلاب آغاز کرده واست .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha