جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سلیمانی ، امام جمعه شوشتر

حوزه/ حجت الاسلام سلیمانی گفت: نمی‌شود کاخ‌نشین بود و حرف مردم کوچه نشین را فهمید ، وقتی مسئولی حقوق نجومی بگیرد؛ هیچ‌گاه نمی‌تواند گرسنگی و فقر دهک‌های پایین جامعه را ببیند.

حجت الاسلام شکرالله سلیمانی، امام جمعه شوشتر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، با اشاره به فضاسازی رسانه‌های معاند و حمایت آنها از برخی جریان های سیاسی در کشور، اظهار داشت: امام فرمود «هرکجا که دشمن از شما تعریف کرد، بدانید یک جای کارتان لنگ است»؛ از این رو لازم است مرزبندی تبلیغاتی با دشمن در دستور کار نامزدهای انتخاباتی قرار گیرد.

وی ادامه داد: معلوم است وقتی دشمن نتواند مانع  حضور مردم در صحنه انتخابات شود، تلاش می‌کند تا به گزینه‌ای رأی دهند که سیاست‌های آن جریان، با رفتارهای ساختار شکنانه آنها همخوانی داشته باشد.

امام جمعه شوشتر، در ادامه، رعایت اخلاق در انتخابات را یک اصل کلیدی خواند و تصریح کرد: اگرچه ۴ سال نشستن بر کرسی ریاست جمهوری می‌تواند خیلی چیزها را تغییر دهد، اما قطعاً عمر محدودی دارد و آیندگان هستند که وضعیت عملکرد مسئولین در زمان قبل و پس از برگزاری انتخابات را مشخص می‌کنند؛ پس باید با رعایت شئون و قواعد اسلامی، اجازه فضای باز فکری-سیاسی را به مردم داد.

وی با بیان اینکه نمی‌شود کاخ‌نشین بود و حرف مردم کوچه نشین را فهمید و درک کرد، گفت: وقتی مسئولی حقوق نجومی بگیرد؛ هیچ‌گاه نمی‌تواند گرسنگی و فقر دهک‌های پایین جامعه را ببیند.

حجت الاسلام سلیمانی، در پایان با تأکید بر نقش حساس و مؤثر روحانیون در بیان شاخصه‌های نماینده اصلح به مردم، اظهار داشت: انتخاب اصلح و انتخاب آن فردی که تصمیمات او در پیشرفت کشور نقشی کلیدی دارد، در دورانی که مردم ایران شرایط اقتصادی بدی را طی می‌کنند بسیار اهمیت داشته و نباید اجازه داد تا مردم تحت تأثیر برخی جریانات و گروه‌ها قرار گرفت تا وضعیت فعلی کشور با انتخاب یک رئیس جمهور انقلابی و ولایتمدار رونق محسوس یابد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha