شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مصطفی سلیمانیان استاد حوزه علمیه همدان

حوزه/ حجت الاسلام سلیمانیان باتاکید بر ضرورت تبعیت از ولایت فقیه، گفت: اقشار جامعه به خصوص طلاب و روحانیون که پیشگامان همیشگی انقلاب هستند باید در همه مسایل از رهبر فرزانه انقلاب و رهنمود های معظم له تبعیت کرده و در صدد تبلیغ پیام های ایشان باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام مصطفی سلیمانیان، شب گذشته در مراسم هفتگی هیئت مکتب الصادق(ع) طلاب و روحانیون همدان، در حسینیه کوی طلاب با اشاره به وضعیت حساس انتخابات، بیان کرد: طلاب و روحانیون باید براساس خط فکری رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای، در انتخابات به مردم خط دهی کنند.

استاد حوزه علمیه همدان با بیان این که مطالب و توصیه هایی که رهبر  معظم انقلاب بیان می فرمایند یا آن مسئله در کشور صورت گرفته و ایشان تذکر می دهند و یا اینکه برای جهت گیری، آن را بیان می کنند، ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند «من دیپلمات نیستم، یک انقلابی ام»، یعنی جریانی درجامعه وجود دارد که مخالف انقلاب و آرمان های انقلاب هستند.

وی ادامه داد: عده ای می گویند انقلاب اسلامی تمام شده است، برای پیشرفت کشور باید انقلاب را کنار بگذاریم و خواستار کنار گذاشتن اهداف انقلاب هستند اما رهبر معظم انقلاب با هوشیاری کامل فتنه های این جریان ها را خاموش می کند.

حجت الاسلام سلیمانیان با اشاره به ضرورت تبعیت از ولایت فقیه تاکید کرد:  اقشار جامعه به خصوص طلاب و روحانیون که پیشگامان همیشگی انقلاب هستند باید در همه مسایل از رهبر فرزانه انقلاب و رهنمود های معظم له تبعیت کرده و در صدد تبلیغ پیام های ایشان باشند.

وی با بیان اینکه انتخابات پیش رو یکی از برنامه های سرنوشت ساز برای ایران اسلامی است، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب به همه مردم حتی مخالفان توصیه می کنند که در روز رای گیری در پای صندوق ها حاضر شوند، چون سرنوشت کشور و همه مردم در انتخابات رقم می خورد.

استاد حوزه علمیه همدان گفت: کسی باید در انتخابات پیش رو انتخاب شود که خط فکری اش نزدیک به خط فکری امام خمینی(ره) و همچنین رهبر معظم انقلاب باشد و برای تحقق آرمان های انقلاب بیشترین تلاش را بکند.

وی در پایان با اشاره به اهمیت رعایت تقوا تاکید کرد: رذایل اخلاقی هم در انتخابات و هم در غیر انتخابات بد است، تهمت و غیبت در هر حالی حرام است، ما طلاب باید هم خود اخلاق اسلامی را رعایت کنیم و هم به مردم این مسئله را بیاموزیم.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha