شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حضرت آیت الله سبحانی

حوزه/ گاهی از ما سؤال می کنند که چگونه وسوسه های شیطان را از خود دور کنیم که پاسخ می دهیم آیه ۲۰۱ و ۲۰۲ سوره مبارکه اعراف را تلاوت کرده و به آن عمل کنید.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» حضرت آیت الله سبحانی صبح امروز در درس خارج اصول در مسجد اعظم قم به آیه 201 و 202 سوره اعراف اشاره کردند و گفتند: خداوند متعال فرموده است: إنَّ الَّذینَ اتَّقَوا إِذا مَسَّهُم طائِفٌ مِنَ الشَّیطانِ تَذَکَّروا فَإِذا هُم مُبصِرونَ/ وَإِخْوَانُهُمْ یَمُدُّونَهُمْ فِی الْغَیِّ ثُمَّ لا یُقْصِرُون/ پرهیزگاران هنگامى كه گرفتار وسوسه‏ هاى شیطان شوند، به یاد (خدا و پاداش و كیفر او) مى‏افتند; و (در پرتو یاد او، راه حق را مى‏بینند و) ناگهان بینا مى‏ گردند/ و (ناپرهیزگاران را) برادرانشان (از شیاطین) پیوسته در گمراهى پیش مى‏ برند، و باز نمى ‏ایستند!».  

ایشان ابراز داشتند: تطهیر نفس از کارهای بسیار مشکل است؛ چراکه در اطراف نفس ما سربازان شیطانی وجود داشته و به ایجاد وسوسه می پردازند.

این مرجع تقلید در پایان خاطرنشان ساختند: گاهی از ما سؤال می کنند که چگونه این وسوسه ها را از خود دور کنیم که پاسخ می دهیم این آیه مبارکه را تلاوت کرده و به آن عمل کنید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha