جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مهدی مهرپویان

مسئول اداره تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه استان خراسان شمالی از برگزاری کارگاه‌های آموزشی مشاوره‌ای و مهارت‌های تحصیلی برای طلاب این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام مهدی مهرپویان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: مديريت حوزه علميه استان با همكاري مركز مشاوره حوزه علميه خراسان، کارگاه‌های آموزشی مشاوره‌ای و مهارت‌های تحصیلی برای طلاب این استان برگزار کردند.

وی افزود: این کارگاه‌های آموزشی با سخنرانی استاد ترابیان و حجت‌الاسلام خیرآبادی از اساتید حوزه علمیه در مدارس علمیه استان خراسان شمالی برگزار شد.

حجت‌الاسلام مهرپویان، اجراي برنامه‌های مشاوره‌ای با موضوع «رازهاي همسرداري و ارتباط مؤثر» براي طلاب متأهل، خودآگاهي و تبيين هويت و اهداف طلبگي و همچنين كارگاه آشنايي با مهارت‌های تحصيلي براي طلاب را ازجمله این کارگاه‌های آموزشی برشمرد.

به گفته وی، این کارگاه‌های آموزشی در مدارس علمیه امام خمینی (ره) بجنورد، محمودیه فاروج، آیت‌الله حکیم شیروان، باقرالعلوم(ع) شهر راز، بقیه‌الله (عج) آشخانه و ولیعصر (عج) اسفراین برگزار شده است.

مسئول اداره تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: اساتيد این کارگاه‌های آموزشی در پايان کلاس‌ها به ارائه مشاوره‌های فردي به طلاب حاضر پرداختند.

انتهای پیام/

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha