جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام انتظاری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی از تداوم اجرای طرح ارتباط با خانواده های طلاب در مدارس عملیه این استان در سال جاری خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین علی انتظاری، مدیر حوزه  علمیه استان آذربایجان شرقی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، با اشاره به سیاست های سال جدید مدیریت حوزه  این استان ابراز داشت: خط قرمز ما در حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی، علم و تقواست و به هیچ وجه از این مساله کوتاه نمی آئیم.

وی تاکید کرد: مدیریت  حوزه علمیه استان و مدیران مدارس علمیه،  فیلترهایی هستند تا با نظارت کامل، این دو بال ضروری طلاب در جهت پیشرفت علمی و اخلاقی محقق شود.

حجت الاسلام والمسلمین انتظاری با مثبت ارزیابی کردن پیشرفت علمی حوزه های علمیه استان خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی سال گذشته موفق به کسب رتبه اول در المپیاد علمی کشور در رشته ادبیات شد، هر چند هنوز از وضع فعلی راضی نیستیم.

مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به ضرورت ارتباط مدارس علمیه و خانواده ها  اظهار داشت: سال گذشته چندین دیدار حضوری با خانواده ها در مدارس علمیه داشتیم که خانواده ها از طرح حضور والدین در مدارس علمیه استقبال کردند.

وی ادامه داد: ارتباط مستمر و نزدیک مدارس علمیه با خانواده های طلاب، تلاش و انگیزه طلبه ها را دوچندان می کند و این طرح امسال نیز اجرایی خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین انتظاری در پایان گفت: اگر از امکانات موجود حوزه های علمیه استفاده مفید ببریم کمبودی نخواهیم داشت. طلاب امروزه از امکانات خوبی بهره مند هستند و باید به صورت بهینه از این امکانات در جهت پیشرفت علم استفاده کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha