جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شورای عالی حوزه های علمیه

حوزه/ برخی از اعضا و مسئولان دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه کشور در سفر دو روزه به استان لرستان با طلاب، اساتید و کادر اجرایی مدارس علمیه این استان دیدار می کنند.

حجت الاسلام سید محمدباقر موسوی، معاون آموزش حوزه علمیه استان لرستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اعلام اینکه اعضای شورای عالی حوزه علمیه، شامگاه سه شنبه با طلاب و اساتید مدارس امام صادق(ع) و ولیعصر(عج) بروجرد دیدار داشتند، گفت: این دیدارها با هدف قدردانی از فعالیت های حوزه استان و همچنین بیان نظرات و پیشنهادات طلاب و اساتید، به مدت ۳ روز در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه اعضا و مسئولان اجرایی شورای عالی امروز صبح نیز در قالب دو گروه، از مدارس علمیه شهرهای پلدختر، نورآباد و الشتر بازدید داشتند، افزود: دیدار با حوزویان مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع)، کوهدشت نیز، از دیگر برنامه های این سفر است.

معاون آموزش حوزه علمیه استان لرستان خاطرنشان کرد: صبح پنج شنبه نیز اعضای شورای عالی با طلاب، اساتید و مدیران مدارس شهرستان های دورود، الیگودرز و ازنا دیدار خواهند داشت.

حجت الاسلام موسوی در پایان گفت: تشکیل جلسه شورای حوزه استان، دیدار با طلاب مدارس کمالیه، صادقیه، رضویه و امیرالمؤمنین(ع) خرم آباد و همچینن افتتاح ساختمان مدیریت حوزه  استان، از دیگر برنامه های پیش بینی شده این سفر است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha