چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
جت الاسلام زين العابدين روحاني نيا معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مازندران

حوزه/ حجت الاسلام روحاني نيا در جلسه تحکيم ارزش ها در ساري گفت: حمايت ها از مقوله حجاب و عفاف به قدر کافي نيست و مصوبات و راهکارهاي قانوني حمايت از اين مقوله بايد مورد بررسي ويژه قرار گيرد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، حجت الاسلام زين العابدين روحاني نيا، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مازندران، امروز در اولين جلسه کارگروه تحکيم ارزش ها در اداره تبليغات اسلامي شهرستان ساري، ضمن تبريک اعياد پيش رو و ماه رجب، اظهار كرد: مقوله حجاب و عفاف و مصوبات و راهکارهاي قانوني حمايت از اين مسئله بايد مورد بررسي و بازبيني قرار گيرد .

وي در ادامه با اشاره به اهميت مسئله حجاب و عفاف در جامعه اسلامي و با تاکيد بر رعايت آن در نظام اسلامي، افزود: مسئله حجاب و عفاف يکي از مهم ترين آموزه هاي اسلامي و اعتقادي در نظام مقدس جمهوري اسلامي است که مدتهاست با توجه به برنامه ريزي هاي دشمنان با پرداخت برخي هزينه هاي هنگفت مورد هجمه قرار گرفته است و  بايد در خصوص هشدارهاي جدي و عواقب آن به جامعه اسلامي تبيين گردد .

استاد حوزه علميه مازندران هم افزايي در خصوص مسئله حجاب و عفاف را بسيار حائز اهميت دانست و تاکيد کرد : با توجه به شرايط موجود و برخي برنامه ريزي هاي نظام هاي سلطه و استکباري در جهت تضعيف باورهاي اسلامي و ديني در جامعه اسلامي، هم افزايي دستگاه هاي فرهنگي و اجرايي در خصوص مسائل اخلاقي و ديني و در درجه اول مسئله حجاب و عفاف از ضروريات امروز نظام اسلامي است .

حجت الاسلام روحاني نيا در پايان با تاکيد بر استفاده از ظرفيت هاي تشکل هاي ديني و مردمي در خصوص مقوله حجاب و عفاف خاطر نشان کرد : طرح هاي حوزه حجاب و عفاف بايد از سوي متوليان امور فرهنگي و دستگاه هاي اجرايي به عنوان طرح هاي ويژه و اولويت دار مورد توجه جدي قرار گيرد

انتهاي پيام313/48

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha