پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
نشستی علمی و پژوهشی در مدرسه علمیه ایمانیه شهرستان تاکستان

حوزه/ استاد حوزه علمیه خواهران پژوهش محوری را نیاز امروز حوزه دانست و تصریح کرد: فرهنگ پژوهش و پژوهش محوری باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و طلاب با آگاهی از نیازهای روز جامعه، به پژوهش های کاربردی بپردازند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم آقاجان‌زاده، ظهر امروز در نشستی علمی و پژوهشی که در مدرسه علمیه ایمانیه شهرستان تاکستان برگزار شد، با اشاره به ضرورت توجه به مقوله پژوهش در مدارس علمیه، گفت: امروز پژوهش از مقوله های بسیار با اهمیت است که باید در مدارس به آن توجه ویژه ای شود.

مدیر مدرسه علمیه خواهران ایمانیه شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد: امروز بزرگترین مشکل جامعه، مسائل مربوط به خانواده است، لذا تحقیق حول این محور می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات باشد.

وی، پژوهش محوری را نیاز امروز حوزه دانست و تصریح کرد: فرهنگ پژوهش و پژوهش محوری باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و طلاب با آگاهی از نیازهای روز جامعه، به پژوهش های کاربردی بپردازند.

آقاجان زاده با اشاره به گسترش شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، خاطرنشان کرد: فعالیت در این عرصه و مقابله با هجمه های فرهنگی، مسئولیت طلاب را سنگین تر می کند

انتهای پیام.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha