جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام ابراهیمی ، امام جمعه آبادان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور گفت: مردم باید بدانند که انتخاب آنها بسیار مهم و اثرگذار است، چراکه چهار سال امور مهم کشور، زندگی و تصمیم‌گیری‌های مدیریتی‌شان را به دست فردی می‌دهند که با رأی‌های آنان بالا آمده است، پس باید از انتخابی که می‌کنند، اطلاع و آگاهی کاملی داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی پور، امام جمعه آبادان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، به انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه، روز سرنوشت ساز ملت ایران اشاره کرد و اظهار داشت: مشارکت عمومی ملت ایران در ۲۹ اردیبهشت ، یقینا بازخوردی ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی دارد، پس باید دولتی روی کار آید که بتواند بر اساس حکمت و عزت اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در سطح دنیا حفظ و آن را روزافزون سازد.

امام جمعه آبادان، با اشاره به ملاک‌های رئیس‌جمهور دولت دوازدهم، گفت: کشور ایران به رئیس‌جمهوری نیاز دارد که ضمن داشتن اراده قوی و پولادین بتواند به‌عنوان نماینده ملت ایران از محرومین دفاع کرده و در سطح منطقه‌ای هم با تعامل سازنده و پویا در برابر دست نشانده‌های آمریکا ایستادگی کند.

وی، «انتخاب اصلح» را مورد توجه قرار داد و گفت: اگر در حال حاضر چالش‌های بسیاری همچون بیکاری، فقر، آمار بالای طلاق در مقابل آمار پایین و افزایش سن ازدواج، رکود، تورم و... در جامعه موج می‌زند، به سبب انتخابی است که مردم انجام داده‌اند؛ لذا رأی مردم در ۲۹ اردیبهشت ماه جاری می‌تواند در بهبود وضع فعلی اثرگذار باشد.

امام جمعه آبادان، انتخاب درست از بین افراد تأیید صلاحیت شده را مهم‌ترین وظیفه مردم در برهه کنونی خواند و افزود: مردم باید بدانند که انتخاب آنها بسیار مهم و اثرگذار است؛ چراکه چهار سال امورات مهم کشور، زندگی و تصمیم‌گیری‌های مدیریتی‌شان را به دست فردی می‌دهند که با رأی‌های خودشان بالا آمده است! پس باید از انتخابی که می‌کنند، اطلاع و آگاهی کاملی داشته باشند.

وی با بیان اینکه دولتی برای امروز ایران اسلامی کارساز و مؤثر است که بتواند در عمل، فرامین مقام معظم رهبری را عملیاتی و اجرا کند، اذعان داشت: اینکه مقام معظم رهبری در این سال‌های اخیر، شعار هر سال را پیرامون موضوعات اقتصاد نام‌گذاری می‌کند، حاکی از آن دارد که دولت یازدهم نتوانسته انتظارات ولی‌فقیه و مشکلات اولیه مردم را حل کند.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور، «صداقت با مردم» را یکی از ویژگی‌های مهم رئیس‌جمهور دوازدهم خواند و گفت: فردی باید در منصب رئیس‌جمهور بنشیند که اولاً راست‌گو باشد و دوما اگر حرفی را زد، چندی بعد آن را فراموش یا کتمان نکند.

*خودباوری و اعتماد به جوانان

رئیس شورای فرهنگ عمومی آبادان، خودباوری و اعتماد به جوانان این مرز و بوم را دیگر شاخصه مهم رئیس‌جمهور خواند و گفت: مردم متعهد و انقلابی باید در 29 اردیبهشت ماه، فردی را در رأس کار قرار دهند که متعهد و ملتزم به ولایت‌ فقیه، انقلابی، با صداقت و راستگو  و بر نیروها و سرمایه داخلی تکیه کند، نه به غرب نگاه داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور، ساده زیستی، پرهیز از تجمل‌گرایی و کاخ‌نشینی را دیگر ملاک رئیس‌جمهور انقلابی برشمرد و تصریح کرد: شکستن فاصله طبقاتی، زندگی در سطح پایین جامعه، دوری از تجملات دنیای، مبارزه با روحیه استکباری و ایستادگی در برابر ظالم و تهدیدکنندگان جمهوری اسلامی، از شاخصه‌هایی است که باید رئیس‌جمهور دوازدهم ایران داشته باشد و این محقق نمی‌شود، مگر با انتخاب درست و آگاهانه ملت ایران که إن‌شاءالله همین‌گونه هم خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha