شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مجتمع ولایت مشهد

حوزه/ روند اجرایی انتقال اسناد مالکیت فاز یک مجتمع ولایت توسط مسئول طرح مسکن طلاب حوزه علمیه خراسان اعلام شد.

حجت الاسلام قاسمی سالخورده در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» از مشهد، گفت: پیرو دستور مدیر حوزه علمیه خراسان در خصوص تسریع در انتقال اسناد مالکیت فاز یک و بر اساس مصوبه مورخ 2 بهمن 95 هیئت مدیره طرح مسکن طلاب، این طرح با اولویت تاریخ تسویه حساب اعضا با حسابداری در تاریخ 12 اسفند 95 نسبت به ارسال مدارک و پایان کار شهرداری مربوطه برای انتقال مقدمات ارائه سند به بانک مسکن اقدام کرده است.

وی با اشاره به اینکه طی پیگیری های انجام شده انتقال اسناد مطابق مراحل ذیل الذکر انجام می شود، ابراز کرد: مرحله نخست با تحویل مدارک مالکیت و شهرداری به بانک مسکن جهت تشکیل پرونده در تاریخ 14 اسفند 95 انجام شده است.

مسئول طرح مسکن طلاب حوزه علمیه خراسان با اشاره به سایر مراحل انتقال اسناد، افزود: انجام ارزیابی ملک توسط کارشناسان بانک به منظور انتقال سند از مرکز مدیریت به نام اشخاص معرفی شده که در زمان ارزیابی توسط بانک از تاریخ مذکور (95/12/14) به مدت حدود سه ماه (96/3/20) تعیین شده است، یکی دیگر از مراحل اجرای این کار می باشد.

وی مرحله دیگر را تعیین زمان مراجعه اعضا جهت دریافت معرفی نامه پس از اتمام مرحله ارزیابی بانک مسکن و تنظیم سند به نام طلبه دانست که از طریق سایت حوزه علمیه خراسان و نماینده بلوک متعاقبا اطلاع رسانی می شود.

حجت الاسلام قاسمی سالخورده انتقال سند ملکی تفکیکی واحدها( به جز بلوک 11 که در مرحله صدور سند تفکیکی می باشد) از نام مرکز مدیریت به نام طلاب توسط اداره ثبت اسناد و املاک ناحیه 4 مشهد را مرحله دیگر کار انتقال اسناد عنوان کرد.

وی با بیان اینکه افرادی که تمایل دارند شخصا پیگیر انجام مراحل اداری انتقال اسناد باشند می توانند جهت اخذ معرفی نامه به دفتر پروژه مراجعه کنند، گفت: لیست افرادی که اسناد واحد آنها آماده انتقال می باشد و بدهکاران فاز یک در محل دفتر پروژه موجود است.

مسئول طرح مسکن طلاب حوزه علمیه خراسان یادآور شد: اسناد بلوک های 2 تا 19 به علت اشتباهات تایپی که از سوی اداره ثبت در صدور سند رخ داده، جهت اصلاح در حال پیگیری است.

انتهای پیام/313/25

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha