پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه ، رییس مؤسسه حکمت و فلسفه ایران

حوزه/ رئیس مؤسسه حکمت و فلسفه ایران، گفت: حضور در انتخابات همچون اکسیژن در جانِ جامعه می‌دمد و اگر فردی در انتخابات مشارکت نداشته باشد، حیات اجتماعی خویش را به خطر می‌ اندازد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به در پیش بودن دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: توجه به ارزش‌ها، دلسوزی برای مشکلات مردم و تلاش برای رفع آنان، عدم توجه به منافع شخصی، انقلابی عمل کردن و پایبندی به اصول انقلاب، مهم‌ترین ملاک‌ها برای انتخاب نامزد اصلح می‌باشند.

رئیس مؤسسه حکمت و فلسفه ایران،، داشتن برنامه‌ای مدوم و دقیق برای رفع نیازهای مردم را یک اصل کلی برای انتخاب نامزد اصلح عنوان کرد و گفت: ما به دولتی نیاز داریم که بتواند قوانین اقتصاد مقاومتی را به‌صورت عینی پیاده‌سازی کرده و مردم را از وضعیت فعلی خارج سازد.

وی با تأکید بر اینکه رئیس جمهور آینده، باید دغدغه اصلی‌اش، حل مشکلات اقتصادی کشور باشد، اظهار داشت: اگر دولت آینده بتواند اقتصاد مقاومتی را مدون و برنامه‌های قابل‌توجهی را برای رفع آشفتگی بانک‌ها، بازار و اختلاس‌هایی که صورت می‌گیرد را اجرا سازد، قطعاً با اقبال عمومی مواجه شده و مردم همواره از او حمایت خواهند کرد.

امام جمعه موقت دزفول با اشاره به ضعف‌های موجود نسبت به عدم اجرای دقیق «اقتصاد مقاومتی»، تصریح کرد: امروز واردات بی‌رویه‌ای که سود آنها در جیب سرمایه‌داران می‌رود، وضعیت تولید کشور را با چالش جدی مواجه کرده و بسیاری از شرکت‌های تولیدی با سابقه، به خاطر بی‌کفایتی برخی مدیران دولتی، ورشکست شده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه،، با تأکید بر حضور فعال و گسترده مردم در عرصه انتخابات، گفت: حضور در انتخابات همچون اکسیژن در جانِ جامعه می‌دمد و اگر فردی در انتخابات مشارکت نداشته باشد، حیات اجتماعی خویش را از دست می‌دهد؛ چراکه عدم حضور در پای صندوق‌های رأی، باعث می‌شود عده‌ای در رأُس کار قرار گیرند که بر خلاف مصالح نظام و مردم عمل و رفتار کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha