شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آزمون سطح سه حوزه علمیه سفیران هدایت قزوین برگزار شد

حوزه/ طلاب حوزه علمیه قزوین در مرحله استانی المپیاد علمی و همچنین آزمون سطح سه سفیران هدایت، به رقابت با یکدیگر پرداختند.

حجت الاسلام رسول نوروزی، در حاشیه المپیاد علمی طلاب حوزه علمیه قزوین به خبرنگار «حوزه» گفت: این المپیاد با شرکت 140 نفر از طلاب مدارس علمیه استان با نظم و انظباط خاصی برگزار شد که  نتایج این آزمون از طریق سایت معاون آموزش حوزه علمیه قزوین به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

معاون آموزش حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: این آزمون در مرحله استانی و کشوری برگزار می شود و پذیرفته شدگان استانی به مرحله کشوری راه پیدا می کنند؛ مرحله بعدی آین آزمون در مرداد ماه سال جاری در شهر مقدس قم برگزار می شود.

وی با بیان این که شرکت کنندگان در این المپیاد، طلاب پایه های دوم تا دهم حوزه بودند، افزود: اساتید باید در کنار تدریس، فرهنگ تحقیق و پژوهش را در بین طلاب نهادینه کنند، چرا که برکات فراوانی در بر خواهد داشت.

آزمون سطح سه سفیران هدایت

 حجت الاسلام حسین بهرامی، معاون آموزش مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین نیز در رابطه با این آزمون گفت: عصر امروز  40 نفر از طلاب سفیران هدایت در این آزمون که شرط اصلی آن ملبس به روحانیت بودن است، شرکت کردند و بعد از قبولی در این آزمون، از نفرات برگزیده مصاحبه شفاهی به عمل خواهد آمد.

معاون آموزش مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین به اعزام طلاب و روحانیون به جلسات تبلیغی در شهرها و روستاها اظهار کرد: خوشبختانه حضور مؤثر و با نشاط طلاب این مدرسه در جلسات و محافل تبلیغی استان قزوین بسیار مشهود می باشد.

حجت الاسلام بهرامی افزود: امروز نسل نوجوان و جوان ما تشنه معارف دینی و الهی بوده که چه خوب است که بتوانیم با ارتباط بیشتر با این نسل به خوبی پاسخگوی سوالات و شبهات آنان باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha