پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عبدالنبی موسوی فرد

حوزه/ حجت الاسلام موسوی فرد گفت: متأسفانه امروز شاهد بداخلاقی ها و رفتارهای زشتی هستیم که از سوی برخی جریان ها و افراد انجام می شود، در حالی که این بداخلاقی ها، با روح انقلابی گری منافات داشته و نباید برای کسب چند رأی متوسل به اقدامات ناشایست شد.

حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد، امام جمعه خرمشهر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، با اشاره به آغاز تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهارداشت: رعایت انصاف در نقدها و عدم تخریب کاندیداهای تأیید صلاحیت شده نقش بسزایی در آرام بودن فضای جامعه و تقویت شور و نشاط انتخاباتی در جامعه دارد که باید همه نامزدها نسبت به رعایت آن‌ها، اهتمام داشته باشند.

وی عدم تخریب چهره‌ها در عین نقد عملکرد چندساله نامزدهای انتخاباتی را یک اصل حرفه‌ای و اخلاقی بیان کرد و گفت: نامزدهای انتخاباتی باید در عین نقد عملکرد مسئولان و نامزدهای انتخاباتی از تخریب شخصیت افراد خودداری کرده و صرفاً به بیان برنامه‌ها و انتقادات خود نسبت به عملکرد افراد بپردازند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خرمشهر، تصریح کرد: متأسفانه امروز شاهد بداخلاقی‌ها و رفتارهای زشتی هستیم که از سوی برخی جریان‌ها و افراد، انجام می‌شود، در حالی که این بداخلاقی‌ها، با روح انقلابی منافات داشته و نباید برای کسب چند رأی متوسل به اقدامات ناشایست شد.

*ملاک‌های نامزد اصلح

حجت الاسلام موسوی فرد، در ادامه با اشاره به ملاک‌های نامزد اصلح، اظهارداشت: ولایت مدار بودن و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری به صورت عینی و نه صرفاً نمایشی و تشریفاتی!، آگاهی از درد مردم و تلاش برای رفع آن‌ها، داشتن برنامه و سابقه عملی در محرومیت‌زدایی از مناطق محروم، ایستادگی در برابر استکبار جهانی و پایبندی به نیروهای درون، از ویژگی‌های یک رئیس‌جمهور انقلابی است که مردم می‌توانند این ملاک‌ها را در کارنامه و سخن نامزدهای انتخاباتی مشاهده کنند.

*رونق اقتصادی برای نورچشمی‌ها و نجومی بگیرها

امام جمعه خرمشهر، توجه به معیشت مردم و خدمت مجاهدانه برای ریشه‌کن کردن فقر و فساد در جامعه را یک واجب الهی برای رئیس‌جمهور دانست و تأکید کرد: رونق اقتصادی صرفاً برای نورچشمی‌ها و حقوق نجومی بگیرها بوده و خبری از رونق یافتن وضعیت و معیشت مردم نبوده است.

وی با بیان اینکه کسی که درد مردم را نچشیده و لمس نکرده باشد، نمی‌تواند مشکلات جامعه را حل کند، گفت: یکی از ملاک‌هایی که مردم به‌راحتی می‌توانند تفاوت میان نامزد اصلح و غیر اصلح را تشخیص دهند، وضعیت زندگی و دارایی افرادی است که برای نشستن جایگاه ریاست جمهوری کاندید شده‌اند! مردم به‌راحتی می‌توانند لمس کنند که چه کسی شعار می‌دهد و چه کسی مرد عمل و کار جهادی است.

حجت الاسلام موسوی فرد، در پایان عدم سازش‌پذیری و ایستادگی در برابر استکبار را دیگر عامل نامزد اصلح دانست و تصریح کرد: باید با قدرت در مقابل آمریکا ایستاد و از حقوق ملت دفاع کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha